Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 20.
Személyes adatok
név Pintér Klára
születési év 1957
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Matematika Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Matematika Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1986 - Szegedi Tudományegyetem
további (magister emerita)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Horti Krisztina (PhD) (2024/08)  MatDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Matematika didaktika Problémamegoldás Komplex Matematikaoktatás
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
Közlemények
2022

Kórus Péter, Pintér Klára: Hagyomány és fejlődés a matematikatanításban – a múltból táplálkozó matematikafeladatok, In: Makkos, Anikó; Kecskés, Petra; Boldizsár, Boglárka (szerk.) "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés", Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar (2022) pp. 462-469.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2022

Kórus Péter, Pintér Klára: A középiskolai matematikafelvételik tanulságai és ezek megjelenése a tanítóképzésben, MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)- 62: (3) pp. 110-134.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Pintér Klára: Szöveges feladatok tanításának új módszerei, MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)- 61: (3) pp. 95-112.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Szitányi Judit, Bagota Mónika, Pintér Klára: A matematika helye az óvoda életében, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2018: (1) pp. 12-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Szitányi Judit, Bagota Mónika, Pintér Klára, Csíkos Csaba: Pre-service kindergarten teachers' experiences about teacher-guided mathematical activities, In: Ewa, Bergqvist; Magnus, Österholm; Carina, Granberg; Lovisa, Sumpter (szerk.) Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, University of Gothenburg (2018) pp. 5-169-5-169.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2018

Gosztonyi Katalin, Kosztolányi József, Pintér Klára, Vancsó Ödön, Varga Eszter: Varga’s "complex mathematics education" reform: at the crossroad of the New Math and Hungarian traditions., In: Y., Shimizu; R., Vithal (szerk.) ICMI Study 24: School Mathematics Curriculum Reforms: Challenges, Changes and Opportunities. Conference proceedings, International Commission on Mathematical Instruction (2018) pp. 133-140.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2017

Pintér Klára: Activity-Based Problem Solving, In: Martin, Stein (szerk.) A Life's Time for Mathematics Education and Problem Solving, WTM-Verlag (2017) pp. 355-363.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2016

Bagota Mónika, Kosztolányi József, Pintér Klára, Dancs Gábor: How do students solve combinatorial problems?, In: Csaba, Csíkos; Attila, Rausch; Judit, Szitányi (szerk.) Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vol. 3., International Group for the Psychology of Mathematics Education (2016) pp. 115-122.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
2013

Pintér Klára: Kombinatorika, In: Herendiné, Kónya E (szerk.) A matematika tanítása az alsó tagozaton, Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt (2013) pp. 271-292.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2011

Pintér Klára: Creating Games from Mathematical Problems, PRIMUS: PROBLEMS RESOURCES AND ISSUES IN MATHEMATICS UNDERGRADUATE STUDIES 21: (1) pp. 73-90.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:10 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
51
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
54
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
12


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )