Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 07.
Személyes adatok
név Benke Mária Magdolna
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím magdolna.benkegmail.com
mobiltelefon száma +36 30 547-2041
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2021
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2022 - Debreceni Egyetem
további (óraadó, kutató (CHERD))
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A tanulórégiók, a tanulóközösségek, a szakképzés és a társadalmi innováció kapcsolata az új szakképzési forgatókönyvek fényében. A megfigyelésen alapuló informális tanulás szerepe az oktatásban. A duális és a „váltakozó” szakképzés nemzetközi összehasonlítása. Szakképzés és társadalom: a szakképzés társadalmi hatásainak vizsgálata.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Benke Magdolna, Rachwał Tomasz: The evolution of vocational education and training in Hungary and Poland 1989–2035, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 12: (3) pp. 328-356.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Benke Magdolna: The role of empowerment in social innovation., In: Márkus, Edina; Boros, Julianna; Kozma, Tamás (szerk.) Sustainability of Innovation, Debreceni Egyetemi Kiadó; Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) (2022) pp. 25-46.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2022

Benke Magdolna: A szakképzés innovációs partneri szerepének lehetőségei és akadályai. Elméleti megközelítések., Szakképzés-Pedagógiai Tudományos Közlemények 2022/1: pp. 69-90.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2021

Benke Magdolna: Participatory planning as community buliding?, In: Julianna, Boros; Tamás, Kozma; Edina, Márkus (szerk.) Community Building and Social Innovation, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) (2021) pp. 69-87.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2020

Benke Mária Magdolna: A tanulórégió–kihívás és lehetőség. Hátrányos helyzetű régiók és kistérségek fejlesztésének tapasztalatai Magyarországon az európai uniós csatlakozás időszakában,
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2018

Magdolna Benke, Klára Czimre, Katalin R Forray, Tamás Kozma, Sándor Márton, Károly Teperics: Learning regions for resilience in Hungary: challenges and opportunities, In: Baycan, T.; Pinto, H (szerk.) Resilience, Crisis and Innovation Dynamics, Edward Elgar (2018) pp. 68-89.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
2016

Benke Magdolna: A tanuló közösségek és szakképzés, EDUCATIO 25: (2) pp. 184-197.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Kozma Tamás, Márkus Edina, Szabó Barbara, Benke Magdolna, Erdei Gábor, Teperics Károly, Tőzsér Zoltán, Gál Zoltán, Engler Ágnes, Bocsi Veronika, Dusa Ágnes, Kardos Katalin, Németh Nóra Veronika, Györgyi Zoltán, Juhász Erika, Herczegh Judit, Kenyeres Attila Zoltán, Kovács Klára, Szabó József, Szűcs Tímea, Forray R. Katalin, Cserti Csapó Tibor, Heltai Borbála, Híves Tamás, Márton Sándor, Szilágyiné Czimre Klára: Tanuló régiók Magyarországon, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 36
nyelv: magyar
2013

Benke Magdolna: A tanuló régiók, a tanuló közösségek és a szakképzés, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 29: (3) pp. 5-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2001

Benke Magdolna: A szociális partnerek szerepe a szakképzésben az Európai Unió nyolc országában. A kutatás legfontosabb eredményei és tanulságai, In: Benke, M (szerk.) A szociális partnerek szerepe a szakképzésben, Nemzeti Szakképzési Intézet (NSZI) (2001) pp. 237-270.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:41 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
56
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
55
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
8
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
11
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
72


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )