|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 07. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna, Rachwał Tomasz: The evolution of vocational education and training in Hungary and Poland 1989–2035, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 12: (3) pp. 328-356. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: The role of empowerment in social innovation., In: Márkus, Edina; Boros, Julianna; Kozma, Tamás (szerk.) Sustainability of Innovation, Debreceni Egyetemi Kiadó; Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) (2022) pp. 25-46. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2022
adattárból, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: A szakképzés innovációs partneri szerepének lehetőségei és akadályai. Elméleti megközelítések., Szakképzés-Pedagógiai Tudományos Közlemények 2022/1: pp. 69-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: Participatory planning as community buliding?, In: Julianna, Boros; Tamás, Kozma; Edina, Márkus (szerk.) Community Building and Social Innovation, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) (2021) pp. 69-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 30. |
Benke Mária Magdolna: A tanulórégió–kihívás és lehetőség. Hátrányos helyzetű régiók és kistérségek fejlesztésének tapasztalatai Magyarországon az európai uniós csatlakozás időszakában, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. XII. 30. |
Magdolna Benke, Klára Czimre, Katalin R Forray, Tamás Kozma, Sándor Márton, Károly Teperics: Learning regions for resilience in Hungary: challenges and opportunities, In: Baycan, T.; Pinto, H (szerk.) Resilience, Crisis and Innovation Dynamics, Edward Elgar (2018) pp. 68-89. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: A tanuló közösségek és szakképzés, EDUCATIO 25: (2) pp. 184-197. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2023. XII. 30. |
Kozma Tamás, Márkus Edina, Szabó Barbara, Benke Magdolna, Erdei Gábor, Teperics Károly, Tőzsér Zoltán, Gál Zoltán, Engler Ágnes, Bocsi Veronika, Dusa Ágnes, Kardos Katalin, Németh Nóra Veronika, Györgyi Zoltán, Juhász Erika, Herczegh Judit, Kenyeres Attila Zoltán, Kovács Klára, Szabó József, Szűcs Tímea, Forray R. Katalin, Cserti Csapó Tibor, Heltai Borbála, Híves Tamás, Márton Sándor, Szilágyiné Czimre Klára: Tanuló régiók Magyarországon, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 36 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: A tanuló régiók, a tanuló közösségek és a szakképzés, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 29: (3) pp. 5-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2001
adattárból, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: A szociális partnerek szerepe a szakképzésben az Európai Unió nyolc országában. A kutatás legfontosabb eredményei és tanulságai, In: Benke, M (szerk.) A szociális partnerek szerepe a szakképzésben, Nemzeti Szakképzési Intézet (NSZI) (2001) pp. 237-270. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 41 |
|
|
|
|
|