|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 15. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. I. 15. |
Sipeki I., Vissi T., Túri I.: The effect of the Covid-19 pandemic on the mental health of students and teaching staff, HELIYON 8: (4) e09185 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 15. |
Pulay Márk Ágoston, Feketéné Szabó Éva, Túri Ibolya:: Egy pilot kutatás tapasztalatainak összefoglalója a pulzáló elektromágneses terápia gyermekkori cerebrális parézis (CP) vonatkozású alkalmazásának lehetőségeiről, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 7: (1) pp. 61-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. I. 15. |
Vissi Tímea, Zelkó Romána, Földesi Renáta, Túri Ibolya: Traditional application of Sage (Salvia) in conductive education and its potential evidence– based background, HELIYON 7: (10) e08114 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 15. |
Vissi Tímea, Sipeki Irén, Túri Ibolya: Pandémiakutatás az SE Pető András Karán: mentális egészség és képzési megoldások eredményessége a képzésben résztvevők megítélése alapján, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 2021: (1) pp. 42-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. I. 15. |
Sipeki Irén, Vissi Tímea, Túri Ibolya: Nehézségek és támogató tényezők a pandémia harmadik hullámában a SE PAK hallgatói körében, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 6: (2) pp. 60-75. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. I. 15. |
Túri Ibolya: A konduktor, In: Feketéné, Szabó Éva; Zsebe, Andrea; Kollega, Tarsoly István (szerk.) A konduktív pedagógia kézikönyve, Semmelweis Egyetem Pető András Kar (2019) pp. 155-173. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. I. 15. |
Túri Ibolya, Domokos Zsolt: Adaptív sporttevékenységek a cerebrális parézissel élő gyermekek rekreációjáért, In: Feketéné, Szabó Éva; Zsebe, Andrea; Kollega, Tarsoly István (szerk.) A konduktív pedagógia kézikönyve, Semmelweis Egyetem Pető András Kar (2019) pp. 425-429. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. I. 15. |
Túri Ibolya: A CP-s gyermekek rekreációjának fontosságáról, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 3: (2) pp. 59-65. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2024. I. 15. |
Túri Ibolya: Konduktori szakértelem a hallgatói nézetek tükrében, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 2: (2) pp. 46-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2024. I. 15. |
Túri Ibolya: A konduktorképzés jelene az oktatáspolitikai folyamatokban, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 1: (2) pp. 13-18. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 19 |
|
|
|
|
|