|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 16. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. IV. 16. |
Szabó Éva, Jagodics Balázs: Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers, SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. IV. 16. |
Martos Tamás, Jagodics Balázs, Kőrössy Judit, Szabó Éva: Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen, CURRENT PSYCHOLOGY 42: (10) pp. 8051-8065. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. IV. 16. |
Jagodics Balázs, Szabó Éva: Student Burnout in Higher Education, TRENDS IN PSYCHOLOGY 31: (4) pp. 757-776. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 38 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. IV. 16. |
Jagodics Balázs, Szabó Éva: Is intergroup discrimination triggered by vaccination status? Exploring some social aspects of vaccinations during the COVID-19 pandemic, JOURNAL OF SOCIAL PSYCHOLOGY 163: (6) pp. 826-840. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. IV. 16. |
Jagodics Balázs, Nagy Katalin, Szénási Szilvia, Varga Ramóna, Szabó Éva: School Demands and Resources as Predictors of Student Burnout Among High School Students, SCHOOL MENTAL HEALTH 15: (1) pp. 90-104. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. IV. 16. |
Gajdics Janka, Jagodics Balazs: Mobile Phones in Schools: With or Without you? Comparison of Students' Anxiety Level and Class Engagement After Regular and Mobile-Free School Days, TECHNOLOGY KNOWLEDGE AND LEARNING 27: (4) pp. 1095-1113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. IV. 16. |
Szabó Éva, Kóródi Kitti, Szél Erzsébet, Jagodics Balázs: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 11: (1) pp. 151-162. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. IV. 16. |
Jagodics Balázs, Kóródi Kitti, Szabó Éva: A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 76: (1) pp. 1-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2024. IV. 16. |
Tóth-Király István, Gábor Orosz, Edina Dombi, Balázs Jagodics, Dávid Farkas, Camille Amoura: Cross-cultural comparative examination of the Academic Motivation Scale using exploratory structural equation modeling, PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES 106: pp. 130-135. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2024. IV. 16. |
Orosz Gabor, Dombi Edina, Tóth-Király István, Bőthe Beáta, Jagodics Balázs, Philip G Zimbardo: Academic cheating and time perspective: Cheaters live in the present instead of the future, LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION 52: pp. 39-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 28 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 129 |
|
|
|
|
|