Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 13.
Személyes adatok
név Koltói Lilla
intézmény neve
doktori iskola
KRE Pszichológiai Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása KRE Pszichológiai Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Károli Gáspár Református Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím koltoi.lillakre.hu
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Károli Gáspár Református Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület szakmai identitás változása, kibontakozó pszichológus identitás, szakmai sikeresség
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2022

Koltói Lilla ', ' Varga Áron: Digitális jelen - Fiatalok IKT eszközök és közösségimédia-használata a társadalmi háttértényezők és a Covid 19 tükrében, In: Nagy, Ádám (szerk.) A lábjegyzeten is túl - magyar ifjúságkutatás 2020, Excenter Kutatóközpont (2022) pp. 291-328.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2020

Koltói Lilla, Kiss Paszkál: A szakmai elkötelezettség és a munkahelyről való kilépési szándék összefüggései az életpálya előrehaladtával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 75: (4) pp. 581-599.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Koltói Lilla, Harsányi Szabolcs Gergő, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Nyitrai Erika, Simon Gabriella, Smohai Máté, Takács Nándor, Takács Szabolcs: A szülők tanulmányokba való bevonódásának összefüggése az iskolai teljesítménnyel, PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 86-103.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2019

Harsányi Szabolcs Gergő, Koltói Lilla, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Nyitrai Erika, Smohai Máté, Simon Gabriella, Takács Nándor, Takács Szabolcs: The relationship of school achievement with parents' employment status, perceived social status, and living environment as reflected in findings of the 2017 National Assessment of Basic Competencies (NABC), PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 167-189.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2019

Koltói Lilla, Harsányi Szabolcs Gergő, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Nyitrai Erika, Simon Gabriella, Smohai Máté, Takács Nándor, Takács Szabolcs: The relationship between school achievement and Parental involvement in children’s school activities as judged by headmasters in the 2017 National Assessment of Basic Competencies (NABC ), PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 190-212.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
2019

Nyitrai Erika, Harsányi Szabolcs Gergő, Koltói Lilla, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Simon Gabriella, Smohai Máté, Takács Nándor, Takács Szabolcs: Relations between Parental Involvement and School Performance in the Light of Data from National Assessment of Basic Competencies (NABC ) 2017, PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 115-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2017

Koltói Lilla: Tanítójelöltek kompetenciaérzésének tanulmányi és társas meghatározói, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2017/1-4.: (16(44)) pp. 39-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2016

Koltói Lilla: Pedagógussá válni - Tanító szakos hallgatók szakmai identitásának változása, In: Pusztai, Gabriella; Bocsi, Veronika; Ceglédi, Tímea (szerk.) A felsőoktatás (hozzáadott) értéke, Partium Kiadó; Új Mandátum Könyvkiadó (2016) pp. 211-220.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Koltói Lilla: A pedagógusképzés hozzáadott értéke a hallgatói kompetenciák tükrében, In: Pusztai, Gabriella; Kovács, Klára (szerk.) Ki eredményes a felsőoktatásban?, Partium Press; Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 204-214.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2013

Hercz Mária, Koltói Lilla, Pap-Szigeti Róbert: Hallgatói kompetenciaértékelés és modellkutatás, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (1) pp. 83-97.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:67 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
87
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
82
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
10
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
24
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
157


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )