|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 03. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. V. 11. |
Santos Myla, MUKMININ Amirul: A CORPUS-BASED ANALYSIS ON EXCLAMATIVES IN THE PHILIPPINE, Ezikov Svyat (Orbis Linguarum) 21: (1) pp. 47-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2023. V. 11. |
Mukminin Amirul, Habibi Akhmad, Muhaimin Muhaimin, Hidayat Marzul: Social media use for English writing (SMU-EW): Preservice English teachers, Ampersand 10: (1) p. 100112. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. V. 11. |
Mukminin Amirul: Technology in the classroom: Efl teachers'technological pedagogical and content knowledge, Informatologia 53: (1-2) pp. 24-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. V. 11. |
Mukminin Amirul, Habibi Akhmad, Prasojo Lantip Diat, Idi Abdullah, Hamidah Afreni: Curriculum Reform in Indonesia: Moving from an Exclusive to Inclusive Curriculum, CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 9: (2) pp. 53-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. V. 11. |
Mukminin Amirul: Acculturative Experiences Among Indonesian Graduate Students in Dutch Higher Education, JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDENTS 9: (2) pp. 488-510. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. V. 11. |
Mukminin Amirul, Sari Siti, Haryanto Eddy, Habibi Akhmad, Hidayat Marzul, Marzulina Lenny, Nurulanningsih Nurulanningsih, Ikhsan Ikhsan: “They can speak English, but they don’t want to use it.” Teaching Contents through English in a Bilingual School and Policy Recommendations, THE QUALITATIVE REPORT 24: (6) pp. 1258-1274. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. V. 03. |
Mukminin Amirul, Haryanto Eddy, Sutarno Sutarno, Rahma Sari Siti, Marzulina Lenny, Hadiyanto Hadiyanto, Habibi Akhmad: Bilingual Education Policy and Indonesian Students’ Learning Strategies, ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE 17: (3) pp. 1204-1223. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. V. 11. |
Abrar Mukhlash, Mukminin Amirul, Habibi Akhmad, Asyrafi Fadhil, Makmur Makmur, Marzulina Lenny: “If our English isn’t a language, what is it?” Indonesian EFL Student Teachers’ Challenges Speaking English, THE QUALITATIVE REPORT 23: (1) pp. 129-145. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 32 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2023. V. 11. |
Mukminin Amirul, McMahon Brenda: International Graduate Students’ Cross - Cultural Academic Engagement: Stories of Indonesian Doctoral Students on an American Campus, THE QUALITATIVE REPORT 18: (35) pp. 1-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 37 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2023. V. 11. |
Mukminin Amirul, Ali Raden, Ashari Muhammad: Voices from Within: Student Teachers’ Experiences in English Academic Writing Socialization at One Indonesian Teacher Training Program, THE QUALITATIVE REPORT 20: (9) pp. 1394-1407. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 69 |
|
|
|
|
|