Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 03.
Személyes adatok
Mukminin Amirul
név Mukminin Amirul
intézmény neve
doktori iskola
PE Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PE Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pannon Egyetem
Elérhetőségek
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Florida State University, the United States of America
Jelenlegi munkahelyek
2022 - Pannon Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Bilingual/Multilingual Education Policy, TEFL-TESOL, Language Policy, Language Education, Multicultural Education
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Santos Myla, MUKMININ Amirul: A CORPUS-BASED ANALYSIS ON EXCLAMATIVES IN THE PHILIPPINE, Ezikov Svyat (Orbis Linguarum) 21: (1) pp. 47-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Mukminin Amirul, Habibi Akhmad, Muhaimin Muhaimin, Hidayat Marzul: Social media use for English writing (SMU-EW): Preservice English teachers, Ampersand 10: (1) p. 100112.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Mukminin Amirul: Technology in the classroom: Efl teachers'technological pedagogical and content knowledge, Informatologia 53: (1-2) pp. 24-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Mukminin Amirul, Habibi Akhmad, Prasojo Lantip Diat, Idi Abdullah, Hamidah Afreni: Curriculum Reform in Indonesia: Moving from an Exclusive to Inclusive Curriculum, CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 9: (2) pp. 53-72.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Mukminin Amirul: Acculturative Experiences Among Indonesian Graduate Students in Dutch Higher Education, JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDENTS 9: (2) pp. 488-510.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Mukminin Amirul, Sari Siti, Haryanto Eddy, Habibi Akhmad, Hidayat Marzul, Marzulina Lenny, Nurulanningsih Nurulanningsih, Ikhsan Ikhsan: “They can speak English, but they don’t want to use it.” Teaching Contents through English in a Bilingual School and Policy Recommendations, THE QUALITATIVE REPORT 24: (6) pp. 1258-1274.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Mukminin Amirul, Haryanto Eddy, Sutarno Sutarno, Rahma Sari Siti, Marzulina Lenny, Hadiyanto Hadiyanto, Habibi Akhmad: Bilingual Education Policy and Indonesian Students’ Learning Strategies, ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE 17: (3) pp. 1204-1223.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Abrar Mukhlash, Mukminin Amirul, Habibi Akhmad, Asyrafi Fadhil, Makmur Makmur, Marzulina Lenny: “If our English isn’t a language, what is it?” Indonesian EFL Student Teachers’ Challenges Speaking English, THE QUALITATIVE REPORT 23: (1) pp. 129-145.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: angol
URL 
2015

Mukminin Amirul, McMahon Brenda: International Graduate Students’ Cross - Cultural Academic Engagement: Stories of Indonesian Doctoral Students on an American Campus, THE QUALITATIVE REPORT 18: (35) pp. 1-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 37
nyelv: angol
URL 
2015

Mukminin Amirul, Ali Raden, Ashari Muhammad: Voices from Within: Student Teachers’ Experiences in English Academic Writing Socialization at One Indonesian Teacher Training Program, THE QUALITATIVE REPORT 20: (9) pp. 1394-1407.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:69 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
34
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
32
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
32
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
121
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Citation indices (Google Scholar Citations): 2023, since 2016: 2851. H-index: 31.


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )