Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. IX. 28. Közlemények |
2018
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Papp Adrienn, Piskóti István: Supplier Innovation Value - First Results of an Empirical Researc, In: Filip, Vrhovnik (szerk.) Proceedings of the 9th Annual Global Business Conference, Innovation Institute (2018) pp. 165-175. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Piskóti István: A desztinációmarketing hatékonysága - modellek, mérése, trendek és ezközök, PROSPERITAS 2017: (2) pp. 7-43. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2016
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Piskóti István: Desztinációk márkázása, In: Bauer, András; Kolos, Krisztina (szerk.) Márkamenedzsment, Akadémiai Kiadó (2016) pp. 223-240. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Piskóti István: A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innováció vezérelt modelll, VEZETÉSTUDOMÁNY XLVII: (április) pp. 35-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2016
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Piskóti István: Marketing-driven Innovation Model and its Success Factors, In: Piskóti, István; Molnár, László (szerk.) Effective innovation and marketing solutions, GlobeEdit (2016) pp. 11-37. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2014
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Piskóti István: Business marketingmenedzsment, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR, ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272-278. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL |
2012
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Piskóti István: Régió- és településmarketing, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2009
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Nagy Szabolcs, Piskóti István: A NEW CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT MODEL (METHODOLOGY AND PRACTICE), EKONOMIKA IR VADYBA / ECONOMICS AND MANAGEMENT 14: pp. 483-490. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 23 nyelv: angol URL |
2005
 adattárból, 2019. XI. 28. |
Józsa László, Piskóti István, Rekettye Gábor, Veres Zoltán: Döntésorientált marketing = Decision-oriented marketing, KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 123 nyelv: Angol, Magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 170  |
|
|