 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. X. 14. Közlemények |
2022
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Szabolcs Nagy, Mariann Veresné Somosi: The relationship between social innovation and digital economy and society, REGIONAL STATISTICS 12.: (2.) pp. 3-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Han-Sol Lee, Sergey U. Chernikov, Szabolcs Nagy, Ekaterina A. Degtereva: The Impact of National Culture on Innovation:, SOCIAL SCIENCES (BASEL) 11.: (11.) 522 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Nagy Szabolcs, Hajdú Noémi: Consumer Acceptance of the Use of Artificial Intelligence in Online Shopping: Evidence From Hungary, AMFITEATRU ECONOMIC 23: (56) pp. 155-173. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 45 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Han-Sol Lee, Sergey U. Chernikov, Szabolcs Nagy: Motivations and locational factors of FDI in CIS countries, REGIONAL STATISTICS 11.: (4.) pp. 79-100. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Nagy Szabolcs, Veresné Somosi Mariann: Students’ Perceptions of Sustainable Universities in Hungary: An Importance-Performance Analysis, AMFITEATRU ECONOMIC 22: (54) pp. 496-515. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Lyudmyla Potrashkova, Diana Raiko, Leonid Tseitlin, Olga Savchenko, Szabolcs Nagy: Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers’ socially responsible intentions, MARKETYNH I MENEDZHMENT INNOVACIJ / MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS 2018: (3) pp. 133-141. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Nagy Szabolcs: The Impact Of Country Of Origin In Mobile Phone Choice Of Generation Y And Z, JOURNAL OF MANAGEMENT AND TRAINING FOR INDUSTRIES 4: (2) pp. 16-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 36 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Nagy Szabolcs: DIGITAL ECONOMY AND SOCIETY – A CROSS COUNTRY COMPARISON OF HUNGARY AND UKRAINE, VISNYK NATSIONALNOGO TEKHICHNOGO UNIVERSYTETU KHARKIVSKYJ POLITEKHNICHNYJ INSTYTUT EKONOMICHNI NAUKY 2017.: (46. (1267)) pp. 174-179. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 115 nyelv: angol URL |
2012
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR, ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272-278. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: angol URL |
2009
 adattárból, 2023. VI. 25. |
Nagy Szabolcs, Piskóti István: A NEW CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT MODEL (METHODOLOGY AND PRACTICE), EKONOMIKA IR VADYBA / ECONOMICS AND MANAGEMENT 14: pp. 483-490. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 31 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 299  |
|
|
|
|
|