Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IV. 13.
Személyes adatok
Nagy Szabolcs
név Nagy Szabolcs
intézmény neve
doktori iskola
ME Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Miskolci Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím marveluni-miskolc.hu
telefonszám +36 46 565-111/2280
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Miskolci Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Miskolci Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Piricz Noémi PhD 2014  VDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Molnárné Konyha Csilla PhD (2018/08)  VDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Környezettudatos marketing Társadalmi marketing Fogyasztói magatartás Szolgáltatásmarketing Innovációs marketing Marketing modellezés Oktatásmarketing Kapcsolati marketing Szervezeti marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2017

Nagy Szabolcs: The Impact Of Country Of Origin In Mobile Phone Choice Of Generation Y And Z, JOURNAL OF MANAGEMENT AND TRAINING FOR INDUSTRIES 4: (2) pp. 16-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2016

Szabolcs Nagy: E-commerce in Hungary: A Market Analysis, THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 12: (02) pp. 25-32.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2015

Nagy Szabolcs: CRITERIA OF EFFECTIVE MARKETING, In: Szerk.: Veresné Somosi Mariann, Szerk.: Lipták Katalin „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference: A Gazdaságtudományi Kar megalapításának 25. évfordulója alkalmából: Konferencia Kiadvány = Proceedings. Miskolc: Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 103-112.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2014

Nagy Szabolcs, Piskóti István: Környezettudatos fogyasztói magatartás - társadalmi marketing megközelítésében, In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 187-205.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
URL 
2013

Piskóti István, Nagy Szabolcs, Molnár László: Innováció piaci sikere – A hazai gyakorlat empirikus modellje, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 1: (1) pp. 85-102.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Dr Nagy Szabolcs: A TÁRSADALMI MARKETING AKTUÁLIS KÉRDÉSEIRŐL, GAZDASÁGTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYEI 6: (1) pp. 61-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
URL 
2012

Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR, ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2012

Nagy Szabolcs: A KÖRNYEZETTUDATOS MAGATARTÁS VIZSGÁLATA, In: Szerk.: Piskóti István Marketingkaleidoszkóp 2012. Miskolc: Miskolci Egyetem Marketing Intézet, 2012. pp. 125-138.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2009

Nagy Szabolcs, Piskóti István: A NEW CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT MODEL (METHODOLOGY AND PRACTICE), EKONOMIKA IR VADYBA / ECONOMICS AND MANAGEMENT 14: pp. 483-490.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2005

Nagy Szabolcs: A környezetbarát termékek marketingje, MARKETING MANAGEMENT 2004/6-2005/1: pp. 17-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:31 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
79
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
92
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
21
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
86

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )