Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. V. 11.
Személyes adatok
Nagy Szabolcs
név Nagy Szabolcs
intézmény neve
doktori iskola
ME Hantos Elemér Gazdálkodás- és Regionális Tudományi Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Doktori Tanács
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ME Hantos Elemér Gazdálkodás- és Regionális Tudományi Doktori Iskola 99%
ME HEDI (tudományági) Doktori Tanács 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Miskolci Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím marveluni-miskolc.hu
telefonszám +36 46 565-111/2280
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Miskolci Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Miskolci Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Miskolci Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 8
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Piricz Noémi PhD 2014  HEDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Molnárné Konyha Csilla PhD (2020/08)  HEDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Sabuncu Alp Can (p) (PhD) (2023/08)  HEDI
Saini Narender (PhD) (2023/08)  HEDI
Fehér Márton (PhD) (2022/08)  HEDI
Hajdu Gergő (PhD) (2022/08)  HEDI
Szabó Szilvia (PhD) (2022/08)  HEDI
Kenéz András (PhD) (2021/08)  HEDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Környezettudatos marketing Digitális/Online marketing Szolgáltatásmarketing Társadalmi marketing Innovációs marketing Oktatásmarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2020

Nagy Szabolcs, Veresné Somosi Mariann: Students’ Perceptions of Sustainable Universities in Hungary: An Importance-Performance Analysis, AMFITEATRU ECONOMIC 22.: (54.) pp. 496-515.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Nagy Szabolcs: A környezettudatos cselekvések elemzése, VEZETÉSTUDOMÁNY 49: (10-11) pp. 45-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2018

Lyudmyla Potrashkova, Diana Raiko, Leonid Tseitlin, Olga Savchenko, Szabolcs Nagy: Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers’ socially responsible intentions, MARKETYNH I MENEDZHMENT INNOVACIJ / MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS 2018: (3) pp. 133-141.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
URL 
2017

Nagy Szabolcs: The Impact Of Country Of Origin In Mobile Phone Choice Of Generation Y And Z, JOURNAL OF MANAGEMENT AND TRAINING FOR INDUSTRIES 4: (2) pp. 16-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: angol
URL 
2017

Nagy Szabolcs: DIGITAL ECONOMY AND SOCIETY – A CROSS COUNTRY COMPARISON OF HUNGARY AND UKRAINE, VISNYK NATSIONALNOGO TEKHICHNOGO UNIVERSYTETU KHARKIVSKYJ POLITEKHNICHNYJ INSTYTUT EKONOMICHNI NAUKY 2017.: (46. (1267)) pp. 174-179.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 89
nyelv: angol
URL 
2012

Dr. Nagy Szabolcs: A TÁRSADALMI MARKETING AKTUÁLIS KÉRDÉSEIRŐL, GAZDASÁGTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYEI 6: (1) pp. 61-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
URL 
2012

Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR, ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: angol
URL 
2009

Nagy Szabolcs, Piskóti István: A NEW CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT MODEL (METHODOLOGY AND PRACTICE), EKONOMIKA IR VADYBA / ECONOMICS AND MANAGEMENT 14: pp. 483-490.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: angol
URL 
2006

Dr. Piskóti István, Dr. Nagy Szabolcs: Fogyasztói magatartás a funkcionális élelmiszerek piacán, In: Piskóti, István (szerk.) Marketingkaleidoszkóp 2006, Miskolci Egyetem Marketing Intézet (2006) pp. 117-126.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
URL 
2005

Nagy Szabolcs: A környezetbarát termékek marketingje, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 2004/6-2005/1: pp. 17-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:193 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
124
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
118
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
16 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
44
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
14
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
396
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Szerkesztőbizottsági tagság  Journal of Marketing and Management of Innovations (Web of Science)nemzetközi folyóirat, 2019 márciustól  Journal of Management and Training for Industries (JMTI) nemzetközi folyóirat, 2014-től

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )