Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IV. 18.
Személyes adatok
Nagy Szabolcs
név Nagy Szabolcs
születési év 1973
intézmény neve
doktori iskola
ME Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Miskolci Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím marveluni-miskolc.hu
telefonszám +36 46 565-111/2280
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Miskolci Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Miskolci Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Piricz Noémi PhD 2014  VDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Molnárné Konyha Csilla PhD (2018/08)  VDI
Papp Adrienn PhD (2017/08)  VDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Környezettudatos marketing Társadalmi marketing Fogyasztói magatartás Szolgáltatásmarketing Innovációs marketing Marketing modellezés Oktatásmarketing Kapcsolati marketing Szervezeti marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2012

Dr Nagy Szabolcs: A TÁRSADALMI MARKETING AKTUÁLIS KÉRDÉSEIRŐL, GAZDASÁGTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYEI 6: (1) pp. 61-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2012

Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR, ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2012

Nagy Szabolcs: A KÖRNYEZETTUDATOS MAGATARTÁS VIZSGÁLATA, In: Szerk.: Piskóti István Marketingkaleidoszkóp 2012. Miskolc: Miskolci Egyetem Marketing Intézet, 2012. pp. 125-138.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2012

Piskóti István, Nagy Szabolcs, Marien Anita, Molnár László: Identification Between Individuals and Places of Residence, In: Szerk.: Kim-Shyan Fam, Szerk.: László Józsa, Szerk.: Lin Yang Retracing the Silkroad: MAG Scholar Global Business Marketing and Turism Conference 2012 conference proceedings. Győr: Széchenyi István Egyetem, 2012. Paper 14. 10 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2012

Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László: AZ INNOVÁCIÓT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK VÁLLALATI ÉS PROJEKT SZINTEN, In: Szerk.: Miskolci Egyetem Innovációs és Technológia Transzfer Centrum microCAD 2012, Q Section: Economic Challenges int he 21st Century: XXVI. microCAD International Scientific Conference. Miskolc: Miskolci Egyetem Innovációs és Technológia Transzfer Centrum, 2012. Paper Q29. 6 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2009

Nagy Szabolcs, Piskóti István: A NEW CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT MODEL (METHODOLOGY AND PRACTICE), EKONOMIKA IR VADYBA / ECONOMICS AND MANAGEMENT 14: pp. 483-490.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2008

Piskóti István, Nagy Szabolcs: Identity and image in the city marketing, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 42. évf.: (5-6. sz.) pp. 106-116.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2006

Dr Piskóti István, Dr. Nagy Szabolcs: Fogyasztói magatartás a funkcionális élelmiszerek piacán, In: Szerk.: Piskóti István Marketingkaleidoszkóp 2006: Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményiből. Miskolc: Miskolci Egyetem Marketing Intézet, 2006. pp. 117-127.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2005

Nagy Szabolcs: A környezetbarát termékek marketingje, MARKETING MANAGEMENT 2004/6-2005/1: pp. 17-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
1998

Dr Piskóti István, Nagy Szabolcs: Ökomarketing, In: Marketing Oktatók IV. Éves konferenciája: Hagyomány és megújulás a magyar marketingoktatásban.Pécs, Magyarország, 1998.09.03-1998.09.04. pp. 118-130. Kiadvány: 1998.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:27 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
73
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
85
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
18
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
53

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )