Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. II. 04. Közlemények |
2019
adattárból, 2020. II. 04. |
Róbert Péter: The Role of Demographic and Socio-Economic Characteristics in Affecting Subjective Well-being, STUDIES OF TRANSITION STATES AND SOCIETIES 11: (2) pp. 3-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2020. II. 04. |
Robert Peter, Saar Ellu, Kazjulja Margarita: Individual and institutional influences on EU labour market returns to education: a comparison of the effect of the 2008 economic crisis on eight EU countries, EUROPEAN SOCIETIES 2019: pp. 1-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2020. II. 04. |
Albert Fruzsina, Dávid Beáta, Kmetty Zoltán, Kristóf Luca, Róbert Péter, Szabó Andrea: Mapping the Post-communist Class Structure: Findings from a New Multidimensional Hungarian Class Survey, EAST EUROPEAN POLITICS AND SOCIETIES 32: (3) pp. 544-565. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2020. II. 04. |
Keller Tamás, Róbert Péter: Inequality in educational returns in Hungary, In: Bernardi, Fabrizio; Ballarino, Gabriele (szerk.) Education, Occupation and Social Origin A Comparative Analysis of the Transmission of Socio-Economic Inequalities, Edward Elgar Publishing (2016) pp. 49-64. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2020. II. 04. |
Aleksander Kucel, Peter Robert, Marian Buil, Nuria Masferrer: Entrepreneurial Skills and Education-Job Matching of Higher Education Graduates, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 51: (1) pp. 73-89. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2020. II. 04. |
Róbert Péter, Ellu Saar: Learning and Working: The Impact of the 'Double Status Position' on the Labour Market Entry Process of Graduates in CEE Countries, EUROPEAN SOCIOLOGICAL REVIEW 28: (6) pp. 742-754. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol
|
2010
adattárból, 2020. II. 04. |
Róbert Péter: Social origin, school choice, and student performance, EDUCATIONAL RESEARCH AND EVALUATION 16: (2) pp. 107-129. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol
|
2008
adattárból, 2020. II. 04. |
Róbert P, Dronkers J: Differences in Scholastic Achievement of Public, Private Government-Dependent, and Private Independent Schools, EDUCATIONAL POLICY 22: (4) pp. 541-577. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 75 nyelv: angol
|
1991
adattárból, 2020. II. 04. |
Róbert P: Educational transition in Hungary from the postwar period up to the end of the 1980s, EUROPEAN SOCIOLOGICAL REVIEW 7: (3) pp. 213-236. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 26 nyelv: angol
|
1986
adattárból, 2020. II. 04. |
Róbert P: Származás és mobilitás, Társadalomtudományi Intézet dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 31 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 176 |
|
|