Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 03.
Személyes adatok
név Benyák Anikó
intézmény neve
doktori iskola
SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Széchenyi István Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím benyak.anikosze.hu
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Széchenyi István Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Kiss Ágnes (PhD) (2026/08)  RGDI
Kutatás
kutatási terület érzelmi intelligencia
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2021

Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó, Makkos Anikó, Fehér Ágota: Emotional intelligence development in online education, In: IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (szerk.) 12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021), IEEE (2021) pp. 517-521.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2021

Makkos Anikó, Fehér Ágota, Mészáros Attila, Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó: Examining the emotional intelligence and coping strategies of trainee teachers and in-service teachers, In: Linhofer, Susanne; Holz, Oliver; Grabner, Marlene; Kühnis, Jürgen (szerk.) School and teacher education 2030, LIT Verlag (2021) pp. 181-193.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2020

Makkos Anikó, Fehér Ágota, Benyák Anikó: Consultancy skills in the light of emotional intelligence and communicationskills of students specialised in human resources consultancy, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 18: (1–2) pp. 101-112.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2020

Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó: Tanító szakos hallgatók érzelmi intelligenciájának fejlődése a „Léleknek idő kell” kurzus keretében, In: Szarka, Emese (szerk.) POZITÍV PEDAGÓGIA ÉS NEVELÉS KONFERENCIAKÖTET I., Mental Focus Kft (2020) pp. 171-184.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2020

KÖVECSESNÉ G. Viktória, MAKKOS Anikó, BENYÁK Anikó, MÉSZÁROS Attila: OPPORTUNITIES FOR DEVELOPING THE EMOTIONAL INTELLIGENCE OF TRAINEE TEACHERS - EXPERIENCES OF CURRICULUM DEVELOPMENT, In: Németh, András; Orsovics, Yvette; Csehiová, Agáta; Tóth-Bakos, Anita (szerk.) Pedagogical Sections. Conference Proceedings, Selye János Egyetem (2020) pp. 283-292.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2019

Tóth József, Benyák Anikó: Social media in the life of Students in relation to their self-worth, JOURNAL DE L’ASSOCIATION COMENIUS / JOURNAL OF THE COMENIUS ASSOCIATION 28: (1) pp. 29-31.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Benyák Anikó, Mazúrné Kiss Mariann: Az iskolai teljesítményt megalapozó/befolyásoló készségek és képességek alakulása az óvodáskor végén, iskoláskor kezdetén, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 15: (4) pp. 7-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2011

Benyák Anikó: Hiperaktivitás (viselkedészavar) és kötődés, FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 22: (3) pp. 54-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2006

Benyák Anikó: Alsó tagozatos hiperaktív gyermekek szociális pozíciója az osztályban, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 8: (4) pp. 5-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2005

Benyák Anikó: A hiperaktivitás háttértényezőinek vizsgálata, különös tekintettel a korai szociális deprivációra, illetve a korai szeparációs élményekre, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 7: (4) pp. 124-140.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
44
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
27
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
5


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )