|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 03. Közlemények |
2021
adattárból, 2023. I. 11. |
Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó, Makkos Anikó, Fehér Ágota: Emotional intelligence development in online education, In: IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (szerk.) 12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021), IEEE (2021) pp. 517-521. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2023. I. 11. |
Makkos Anikó, Fehér Ágota, Mészáros Attila, Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó: Examining the emotional intelligence and coping strategies of trainee teachers and in-service teachers, In: Linhofer, Susanne; Holz, Oliver; Grabner, Marlene; Kühnis, Jürgen (szerk.) School and teacher education 2030, LIT Verlag (2021) pp. 181-193. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2023. I. 11. |
Makkos Anikó, Fehér Ágota, Benyák Anikó: Consultancy skills in the light of emotional intelligence and communicationskills of students specialised in human resources consultancy, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 18: (1–2) pp. 101-112. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. I. 11. |
Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó: Tanító szakos hallgatók érzelmi intelligenciájának fejlődése a „Léleknek idő kell” kurzus keretében, In: Szarka, Emese (szerk.) POZITÍV PEDAGÓGIA ÉS NEVELÉS KONFERENCIAKÖTET I., Mental Focus Kft (2020) pp. 171-184. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2023. I. 11. |
KÖVECSESNÉ G. Viktória, MAKKOS Anikó, BENYÁK Anikó, MÉSZÁROS Attila: OPPORTUNITIES FOR DEVELOPING THE EMOTIONAL INTELLIGENCE OF TRAINEE TEACHERS - EXPERIENCES OF CURRICULUM DEVELOPMENT, In: Németh, András; Orsovics, Yvette; Csehiová, Agáta; Tóth-Bakos, Anita (szerk.) Pedagogical Sections. Conference Proceedings, Selye János Egyetem (2020) pp. 283-292. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. I. 11. |
Tóth József, Benyák Anikó: Social media in the life of Students in relation to their self-worth, JOURNAL DE L’ASSOCIATION COMENIUS / JOURNAL OF THE COMENIUS ASSOCIATION 28: (1) pp. 29-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2023. I. 11. |
Benyák Anikó, Mazúrné Kiss Mariann: Az iskolai teljesítményt megalapozó/befolyásoló készségek és képességek alakulása az óvodáskor végén, iskoláskor kezdetén, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 15: (4) pp. 7-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2011
adattárból, 2023. I. 11. |
Benyák Anikó: Hiperaktivitás (viselkedészavar) és kötődés, FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 22: (3) pp. 54-62. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2006
adattárból, 2023. I. 11. |
Benyák Anikó: Alsó tagozatos hiperaktív gyermekek szociális pozíciója az osztályban, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 8: (4) pp. 5-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2005
adattárból, 2023. I. 11. |
Benyák Anikó: A hiperaktivitás háttértényezőinek vizsgálata, különös tekintettel a korai szociális deprivációra, illetve a korai szeparációs élményekre, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 7: (4) pp. 124-140. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 4 |
|
|
|
|
|