Nyomtatási képARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XI. 25. Közlemények |
2018
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla, Dobó Róbert: A kommunikációs csatornák népszerűsége és hitelessége 2017-ben Magyarországon, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 497-505. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: Politikai marketing, árpolitika, korrupció - a 2009-es megítélés 2017-es kommentekkel, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (1-2) pp. 117-125. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Gerdesics Viktória, Orosdy Béla: Horvátország - Balkán vagy Európa?, In: Bányai, Edit; Lányi, Beatrix; Törőcsik, Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2017) pp. 310-319. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: A marketing alapvonalai, In: Bencsik, András; Horváth, Csaba (szerk.) Demokrácia, jogállam, közigazgatás, PTE ÁJK; Pécs-Baranyai Értelmiségi Egyesület (2017) pp. 363-380. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Gerdesics Viktória, Orosdy Béla: A horvát turisztikai marketingkommunikáció és az országimázs, In: Fehér, András; Kiss, Virág Ágnes; Soós, Mihály; Szakály, Zoltán (szerk.) EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2016) pp. 509-517. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2011
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: Városmarketing és pécsi turizmus, In: Mezei, C; Bakucz, M (szerk.) Agrárátalakulás, környezeti változások és regionális fejlődés, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2011) pp. 60-72. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2006
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: Az ökomarketing három szintje, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 40: (5-6) pp. 19-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
1999
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: A "negyedik P", MARKETING ÉS MENEDZSMENT 33: (2) pp. 47-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
1997
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Rekettye Gábor, Orosdy Béla, Tersztyánszky Tibor: Villamos-energia-szolgáltatás és fogyasztói elégedettség, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 31: (3) pp. 4-10. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar URL |
1995
 adattárból, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: Koordináció, piac, marketing, JPTE Közgazdaságtudományi Kar dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 38  |
|
|