Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XI. 25.
Személyes adatok
név Orosdy Béla
intézmény neve
doktori iskola
PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témavezető)
PTE Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola 80%
PTE Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola 20%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím orosdyktk.pte.hu
telefonszám +36 72 501-599
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Magyar Tudományos Akadémia
Jelenlegi munkahelyek
2016 - Pécsi Tudományegyetem
további (címzetes egyetemi tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 30
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 17
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Gerdesics Viktória PhD 2017  RPGDI
Nagy Ákos András PhD 2016  GDI2-PTE
Rácz-Putzer Petra PhD 2015  GDI2-PTE
Kovács Kármen PhD 2007  GDI2-PTE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dobó Róbert (PhD) (2023/08)  GDI2-PTE
Kólya Dániel (PhD) (2023/08)  RPGDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület marketing, marketingelmélet, marketingkutatás, regionális marketing, politikai marketing, ökomarketing, marketingpszichológia, promóció
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2018

Orosdy Béla, Dobó Róbert: A kommunikációs csatornák népszerűsége és hitelessége 2017-ben Magyarországon, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 497-505.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2017

Orosdy Béla: Politikai marketing, árpolitika, korrupció - a 2009-es megítélés 2017-es kommentekkel, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (1-2) pp. 117-125.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2017

Gerdesics Viktória, Orosdy Béla: Horvátország - Balkán vagy Európa?, In: Bányai, Edit; Lányi, Beatrix; Törőcsik, Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2017) pp. 310-319.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2017

Orosdy Béla: A marketing alapvonalai, In: Bencsik, András; Horváth, Csaba (szerk.) Demokrácia, jogállam, közigazgatás, PTE ÁJK; Pécs-Baranyai Értelmiségi Egyesület (2017) pp. 363-380.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Gerdesics Viktória, Orosdy Béla: A horvát turisztikai marketingkommunikáció és az országimázs, In: Fehér, András; Kiss, Virág Ágnes; Soós, Mihály; Szakály, Zoltán (szerk.) EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2016) pp. 509-517.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2011

Orosdy Béla: Városmarketing és pécsi turizmus, In: Mezei, C; Bakucz, M (szerk.) Agrárátalakulás, környezeti változások és regionális fejlődés, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2011) pp. 60-72.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2006

Orosdy Béla: Az ökomarketing három szintje, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 40: (5-6) pp. 19-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
URL 
1999

Orosdy Béla: A "negyedik P", MARKETING ÉS MENEDZSMENT 33: (2) pp. 47-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
1997

Rekettye Gábor, Orosdy Béla, Tersztyánszky Tibor: Villamos-energia-szolgáltatás és fogyasztói elégedettség, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 31: (3) pp. 4-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
URL 
1995

Orosdy Béla: Koordináció, piac, marketing, JPTE Közgazdaságtudományi Kar
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:38 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
79
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
82
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
96

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )