Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Nemzetközi marketing, termék- és árpolitika, japán menedzsment
jelenlegi kutatásainak tudományága
közgazdaságtudományok gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2020
adattárból, 2020. X. 07.
Rekettye Gábor: AZ IPAR 4.0 HATÁSA AZ ÁRAKRA ÉS A VÁLLALATI ÁRKÉPZÉS GYAKORLATÁRA, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (4) pp. 15-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2020. X. 07.
Gábor Rekettye: Value Creation 4.0, Transnational Press London dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol
2018
adattárból, 2020. X. 07.
Gábor Rekettye, Jonathan Liu: The present state of the game ‘hide and seek’ in pricing, INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT (IJBPM) 19: (2) pp. 158-168. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2020. X. 07.
Rekettye Gábor: Értékteremtés 4.0, Akadémiai Kiadó Zrt. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar
2018
adattárból, 2020. X. 07.
Gábor Rekettye, Jonathan Liu: Pricing, Transnational Press London dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 13 nyelv: angol
2015
adattárból, 2018. I. 04.
Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet : Bevezetés a marketingbe, Budapest: Akadémiai Kiadó, 331 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
2013
adattárból, 2018. I. 04.
G Rekettye, G Rekettye Jr: Global trends and their influence on future business performance, INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT (IJBPM) 14: (1) pp. 95-110. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol Teljes szöveg
2006
adattárból, 2018. I. 04.
Rekettye Gábor, Pintér József: Customer satisfaction and price acceptance in the case of electricity supply, INTERNATIONAL JOURNAL OF PROCESS MANAGEMENT AND BENCHMARKING 1: (3) pp. 220-230. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 40 nyelv: angol DOI
1999
adattárból, 2018. I. 04.
Rekettye Gábor : Az ár a marketingben, Budapest: Műszaki Könyvkiadó, 342 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 162 nyelv: magyar
1997
adattárból, 2018. I. 04.
Rekettye Gábor : Értékteremtés a marketingben, Budapest: Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, 212 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 244 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A Marketing és Menedzsment folyóirat szerkesztő-bizottságának elnöke
2023. X. 03. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2023. december 5-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).