(felső)oktatási egyenlőtlenségek: társadalmi mobilitás; elit egyetemek; elsögenerációs hallgatók; nemzetközi diákmobilitás; doktori képzés; akadémiai karrier
jelenlegi kutatásainak tudományága
szociológiai tudományok
Közlemények
2024
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél: ‘It’s like two Europes here, the West and the East’. Belonging and fitting in at an elite graduate school, STUDIES IN HIGHER EDUCATION pp. 1-11. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2023
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél: ‘This is how the game works’, GLOBALISATION SOCIETIES AND EDUCATION in press dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél: Destination unknown? Study choices and graduate destinations of Hungarian youth in Slovakia, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 53: (1) pp. 118-127. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél, Wakeling Paul: All PhDs are equal but … Institutional and social stratification in access to the doctorate, BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION 39: (7) pp. 982-997. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 38 nyelv: angol URL
2015
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél: Careers on the Move: International Doctoral Students at an Elite British University, POPULATION SPACE AND PLACE 21: (8) pp. 832-842. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 45 nyelv: angol URL
2014
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél: ‘Most Challenging? To Fit in with People While Remaining Myself.’ Social Integration of Second Generation Turks within the Dutch Higher Education Setting, SOCIOLOGICAL RESEARCH ONLINE 19: (4) pp. 27-38. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL
2012
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél: Imagined futures: why business studies dominate the higher education choices of second-generation Turks in the Netherlands, ETHNIC AND RACIAL STUDIES 35: (4) pp. 704-717. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL
2010
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél: ‘Go, go on and go higher an’ higher’. Second‐generation Turks’ understanding of the role of education and their struggle through the Dutch school system, BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION 31: (1) pp. 59-70. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 39 nyelv: angol URL
2010
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél: Talking the same language. How does education in the mother tongue affect the pupils’ scholastic achievement in the parallel school systems?, In: Dronkers, Jaap (szerk.) Quality and Inequality of Education: Cross-National Perspectives., Springer-Verlag London Ltd (2010) pp. 205-225. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
2008
adattárból, 2024. IV. 26.
Pásztor Adél: The children of guest workers: comparative analysis of scholastic achievement of pupils of Turkish origin throughout Europe, INTERCULTURAL EDUCATION 19: (5) pp. 407-419. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 38 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Témavezetettek közül fokozatot szerzett (másutt):
Cristian Moreh (Northumbria Egyetem, 2011-15): "Multiple dimensions of East-European immigration to the UK: The Romanian and the Hungarian case" (sikeres védés - 2015 októbere)
Abszolutóriumot szerzett (másutt):
Angus McVittie (Newcastle Egyetem, 2017-) [ESRC 1+3 ösztöndíj] ‘Feeling Your Future?’: Class Habitus and Emotional Capital in Valuing Undergraduate Degrees and Apprenticeships' (MPhil 2023)