Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 05.
Személyes adatok
Kövecsesné Gősi Viktória
név Kövecsesné Gősi Viktória
intézmény neve
doktori iskola
SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2009
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Széchenyi István Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Kaszalik Zita (PhD) (2025/08)  RGDI
Kutatás
kutatási terület Környezeti és fenntarthatóságra nevelés, erdei iskolai tanulás Pedagógusjelöltek érzelmi intelligencia fejlesztésének területei A digitális kultúra oktatásának módszertani kérdései
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Lőrincz Ildikó, Lampert Bálint, Kövecsesné Gősi Viktória, Wojnesitz Alexandra:: A helyidentitás vizsgálata öröm-bánat térképpel magyarországi és ausztriai iskolások körében, In: Makkos, Anikó; Kecskés, Petra; Boldizsár, Boglárka (szerk.) "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés", Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar (2022) pp. 528-539.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2022

Kövecsesné Gősi Viktória: Kreatív módszertani megoldások Kamishibai Papírszínházzal, In: Makkos, Anikó; Kecskés, Petra; Boldizsár, Boglárka (szerk.) "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés", Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar (2022) pp. 586-592.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2021

Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó, Makkos Anikó, Fehér Ágota: Emotional intelligence development in online education, In: IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (szerk.) 12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021), IEEE (2021) pp. 517-521.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2021

Kövecsesné Gősi Viktória: :Tanító szakos hallgatók érzelmi intelligenciájának fejlesztése mesével, In: Kolosai, Nedda (szerk.) Élni a kultúrát! – játék, művészetpedagógia és tudomány, ELTE Tanító- és Óvóképző Kar (2021) pp. 609-616.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2021

Kövecsesné Gősi Viktória: Egy fenntarthatóságpedagógiai projekt tapasztalatai 3D VR térben, In: Juhász, Erika; Kozma, Tamás; Tóth, Péter (szerk.) Társadalmi innováció és tanulás a digitális korban, Debreceni Egyetemi Kiadó; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2021) pp. 77-91.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2021

Makkos Anikó, Kecskés Petra, Kövecsesné Gősi Viktória: „Kizökkent világ” Szokatlan és különleges élethelyzetek: a nem-konvencionális, nem “normális”, nem kiszámítható jelenségek korszaka?, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar
dokumentum típusa: Könyv/Konferenciakötet
nyelv: magyar
2020

Kövecses Gősi Viktória, Lampert Bálint, Pongrácz Attila, Lőrincz Ildikó: University Lecturers’ Distance Learning Experiences Gained during the COVID-19 Pandemic Period, In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.) 11th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2020), IEEE (2020) pp. 325-330.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2020

Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó: Tanító szakos hallgatók érzelmi intelligenciájának fejlődése a „Léleknek idő kell” kurzus keretében, In: Szarka, Emese (szerk.) POZITÍV PEDAGÓGIA ÉS NEVELÉS KONFERENCIAKÖTET I., Mental Focus Kft (2020) pp. 171-184.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2020

Kövecsesné Gősi Viktória: Supporting the learning of teaching students with digital tools, JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (4) pp. 105-124.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2020

Lampert Bálint, Gősi Kövecses Viktória, Lőrincz Ildikó, Pongrácz Attila: Distance Learning System Established for Teachers of Hungarian Language and Culture in Diaspora with the Support of MaxWhere 3D VR, In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.) 11th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2020), IEEE (2020) pp. 331-336.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2020

Kövecsesné Gősi Viktória, Lőrincz Ildikó, Lampert Bálint: Pedagogical portfolio 3D MaxWhere virtual space, ERUDITIO - EDUCATIO 15: (4) pp. 5-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2019

Kövecsesné Gősi Viktória: A tanítás-tanulás módszertanának szerepe a tanítóképzésben, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 18: (Különszám - Tanítóképzés a múlt és jövő metszetében) pp. 74-88.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2018

Kövecsesné Dr. Gősi Viktória: Cooperative learning in VR Environment, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (3) pp. 205-224.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 97
nyelv: angol
URL 
2018

Kövecsesné Gősi Viktória: A digitális korszak oktatásmódszertani kihívásai, In: Baranyiné, Kóczy Judit; Fehér, Ágota (szerk.) XXI. Apáczai-napok konferencia. "Útkeresés és újratervezés". Tanulmánykötet, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar (2018) pp. 189-201.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2018

Kövecsesné Gősi Viktória, Lampert Bálint: A környezetpedagógia gyakorlata a tanítóképzésben, JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 8: (2) pp. 36-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2017

Kövecsesné Gősi Viktória: Sajátos nevelési igényű gyermekek környezettudatosságának fejlesztési lehetőségei erdei iskolai projektben, In: Berki, Imre; Bodáné, Kendrovics Rita; Csenger, Lajosné; Horváth, Katalin; Kisvárdai, Melinda; Kövecsesné, Gósi Viktória; Leskó, Gabriella; Merkei, Attila; Németh, László; Kováts-Németh, Mária; Szákovicsné, Bérczy Dóra Judit; Schlaffer, Roland; Varga, Tünde (szerk.) "A semmiből egy új, más világot teremtettem". Iskolateremtő munka a környezetpedagógiában, Tiszteletpéldány (2017) pp. 73-82.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Kövecsesné Gősi Viktória: A környezeti nevelés gyakorlata az erdei iskolában, Hazánk Könyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2015

Kövecsesné Gősi Viktória: A fenntarthatóságra nevelés gyakorlata a győri tanítóképzésben, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 13: (1-2) pp. 299-315.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:132 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
97
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
93
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
226


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )