|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 24. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix: Oktatói szerepváltozások a felsőoktatásban, In: Szegedi, Krisztina (szerk.) Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért, Budapesti Gazdasági Egyetem (2023) pp. 76-83. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix, Géring Zsuzsanna, Szendrei-Pál Eszter: Changing expectations related to digitalisation and socialisation in higher education. Horizon scanning of pre- and post-COVID-19 discourses, EDUCATIONAL REVIEW 74: (3) pp. 484-516. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix: Tanulók támogatásának új módszere, Szent Angéla Ferences Általános Iskola és Gimnázium dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix, Jármai Erzsébet Mária, Magyar Norbert: Gazdasági képzések hallgatói típusai oktatói és hallgatói szemmel, In: Engler, Ágnes; Bocsi, Veronika (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2020., MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2021) pp. 44-58. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix: SHOULD WE AND CAN WE MOTIVATE UNIVERSITY STUDENTS? – THE ANALYSIS OF THE INTERPRETATION OF THE ROLE AND THE TEACHING METHODS OF UNIVERSITY TEACHERS, In: 'Cermakova, Klara'; 'Rotschedl, Jiri' (szerk.) Proceedings of the 7th Teaching & Education Conference, London, International Institute for Social and Economics Sciences (IISES) (2019) pp. 36-57. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix, Jármai Erzsébet: The Features and Types of University Students’ from the Viewpoint of Teachers, In: Daniela, Linda (szerk.) Proceedings of ATEE Spring conference Innovations, Technologies and Research in Education, 2019, University of Latvia (2019) pp. 601-620. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix, Tóth Péter: Pedagógusok tudása és gondolkodása, Typotop Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix, Suplicz Sándor: The Indicators of the Quality and Changes of Teachers' Work, UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 4: (8) pp. 1815-1827. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix: A tanári szerepmodell fejlesztésében rejlő lehetőségek, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (4) pp. 38-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar URL |
2013
adattárból, 2024. I. 24. |
Fűzi Beatrix: Tanárok mentorálásának gyakorlata, In: Suplicz, Sándor; Fűzi, Beatrix (szerk.) Tanárok mentorálásának elmélete és gyakorlata, DSGI Ergonómiai Mérnöki Iroda (2013) pp. 67-195. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 48 |
|
|
|
|
|