Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 24.
Személyes adatok
Fűzi Beatrix Zsuzsanna
név Fűzi Beatrix Zsuzsanna
születési év 1980
intézmény neve
doktori iskola
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
BGE Vállalkozás-és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 50%
BGE Vállalkozás-és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola 50%
Elérhetőségek
drótpostacím fuzi.beatrixuni-bge.hu
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskol
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Budapesti Gazdasági Egyetem
egyetemi kutató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Édes Csilla (PhD) (2024/08)  EKE NDI
(50%) Szendrei-Pál Eszter (PhD) (2024/08)  VGDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanári munka minősége Tanárok mentorálása Tanárképzés Felsőoktatás módszertana Felsőoktatás jövője
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Fűzi Beatrix: Oktatói szerepváltozások a felsőoktatásban, In: Szegedi, Krisztina (szerk.) Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért, Budapesti Gazdasági Egyetem (2023) pp. 76-83.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2022

Fűzi Beatrix, Géring Zsuzsanna, Szendrei-Pál Eszter: Changing expectations related to digitalisation and socialisation in higher education. Horizon scanning of pre- and post-COVID-19 discourses, EDUCATIONAL REVIEW 74: (3) pp. 484-516.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
URL 
2022

Fűzi Beatrix: Tanulók támogatásának új módszere, Szent Angéla Ferences Általános Iskola és Gimnázium
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
nyelv: magyar
2021

Fűzi Beatrix, Jármai Erzsébet Mária, Magyar Norbert: Gazdasági képzések hallgatói típusai oktatói és hallgatói szemmel, In: Engler, Ágnes; Bocsi, Veronika (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2020., MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2021) pp. 44-58.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2019

Fűzi Beatrix: SHOULD WE AND CAN WE MOTIVATE UNIVERSITY STUDENTS? – THE ANALYSIS OF THE INTERPRETATION OF THE ROLE AND THE TEACHING METHODS OF UNIVERSITY TEACHERS, In: 'Cermakova, Klara'; 'Rotschedl, Jiri' (szerk.) Proceedings of the 7th Teaching & Education Conference, London, International Institute for Social and Economics Sciences (IISES) (2019) pp. 36-57.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2019

Fűzi Beatrix, Jármai Erzsébet: The Features and Types of University Students’ from the Viewpoint of Teachers, In: Daniela, Linda (szerk.) Proceedings of ATEE Spring conference Innovations, Technologies and Research in Education, 2019, University of Latvia (2019) pp. 601-620.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2016

Fűzi Beatrix, Tóth Péter: Pedagógusok tudása és gondolkodása, Typotop Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2016

Fűzi Beatrix, Suplicz Sándor: The Indicators of the Quality and Changes of Teachers' Work, UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 4: (8) pp. 1815-1827.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2015

Fűzi Beatrix: A tanári szerepmodell fejlesztésében rejlő lehetőségek, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (4) pp. 38-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
URL 
2013

Fűzi Beatrix: Tanárok mentorálásának gyakorlata, In: Suplicz, Sándor; Fűzi, Beatrix (szerk.) Tanárok mentorálásának elmélete és gyakorlata, DSGI Ergonómiai Mérnöki Iroda (2013) pp. 67-195.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:48 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
89
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
83
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
9
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
20
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
6
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
160


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )