|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 07. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 07. |
Zs. Sejtes Györgyi: Anyanyelvi nevelés digitális eszközökkel, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 16: (1) pp. 62-78. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. I. 07. |
Zs. Sejtes Györgyi: Amikor „működik” a metanyelv: A funkcionális nyelvszemlélet alkalmazási lehetősége a szövegértési képesség fejlesztésének folyamatában, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok, International Research Institute s.r.o. (2022) pp. 79-88. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. I. 07. |
Zs. Sejtes Györgyi: Egy szövegértésképesség-fejlesztési folyamat keretei anyanyelv-pedagógiai nézőpontból (általános iskola 78. osztály), In: Karlovitz, János Tibor; Torgyik, Judit (szerk.) Reflexiók néhány magyarországi pedagógia-releváns kontextusra, International Research Institute (2020) pp. 159.-165.. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. I. 07. |
Zs. Sejtes Györgyi:: Bottom-up / top-down? / Bottom-up és top-down! Az olvasás-szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése, lehetséges hatásai a fejlesztésre, In: Ludányi, Zsófia; Jánk, István; Domonkosi, Ágnes (szerk.) A nyelv perspektívája az oktatásban. Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból, EKE Líceum Kiadó (2020) pp. 83-95. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. I. 07. |
Zs. Sejtes Györgyi: Szövegértés határok nélkül (a képességfejlesztés lehetséges nyelvészeti, pedagógiai aspektusai), In: Hoss, Alexandra; Viszket, Anita (szerk.) Találkozások az anyanyelvi nevelésben 4., Lingua Franca Csoport (2020) pp. 213-225. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. I. 07. |
Zs. Sejtes Györgyi: Egy szövegértésképesség-fejlesztési folyamat keretei anyanyelv-pedagógiai nézőpontból, In: Karlovitz, János Tibor; Torgyik, Judit (szerk.) Reflexiók néhány magyarországi pedagógia-releváns kontextusra, International Research Institute (2020) pp. 159-165. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. I. 07. |
Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet: Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában [A Dynamic Text Linguistic Model for the Development and Measurement of Text Comprehension Skills. Possible alternative applications of a cognitive, functional, pragmatic framework in the 7th and 8th grades at primary schools], Szegedi Tudományegyetem (SZTE) dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. I. 07. |
Zs. Sejtes Györgyi: Szövegről szövegre tanárjelölteknek kognitív, funkcionális, pragmatikai keretben, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) VI. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia, International Research Institute (2018) pp. 242-248. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. I. 07. |
Hódi Ágnes, Adamikné Jászó Anna, Józsa Krisztián, Ostorics László, Zs Sejtes Gyöngyi: Az olvasás-szövegértés alkalmazási dimenziójának online diagnosztikus értékelése, In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 105-190. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
2004
adattárból, 2024. I. 07. |
Sejtes GY, Kocsor A: A "Beszédmester" szoftver adatbázis-specifikációja, ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 4: (1) pp. 81-89. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 6 |
|
|
|
|
|