Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 21.
Személyes adatok
Kontor Enikő
név Kontor Enikő
intézmény neve
doktori iskola
DE Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témavezető)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2022
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Alzu'Bi Rama Mohammad Omar (PhD) (2026/08)  IKGSDI
Nagy-Kercsó Katallin (PhD) (2025/08)  IKGSDI
hiányos adatú hallgatói:
Székely Beatrix PhD (2023/01)  IKGSDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület fogyasztói magatartás, élelmiszer-marketing, táplálkozás-marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2022

Madarász Tamás, Kontor Enikő, Antal Emese, Kasza Gyula, Szakos Dávid, Szakály Zoltán: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: The Case of Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 19: (2) p. 1.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2021

Fehér A., Véha M., Boros H. N., Kovács B., Kontor E., Szakály Z.: The relationship between online and offline information-seeking behaviors for healthy nutrition., INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 18: (19) 10241
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2021

Szakály Zoltán, Balogh Péter, Kontor Enikő, Gabnai Zoltán, Bai Attila: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features, ENERGIES 14: (1) 22
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
URL 
2020

Szakály Zoltán, Soós Mihály, Balsa-Budai Nikolett, Kovács Sándor, Kontor Enikő: The effect of an evaluative label on consumer perception of cheeses in Hungary, FOODS 9: (5) p. 563.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2020

Kontor Enikő, Kiss Marietta, Fehér András: Az in-store marketing innovációinak szerepe a vásárlói élmény megteremtésében és kapcsolódása a digitális térhez, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (Különszám 2. Táplálkozás, egészség, vásárlások) pp. 29-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2019

Kontor Enikő, Kovács Bence, Szakály Zoltán, Kiss Marietta: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (4) pp. 364-386.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2018

Zoltán Szakály, Enikő Kontor, Sándor Kovács, József Popp, Károly Pető, Zsolt Polereczki: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary, BRITISH FOOD JOURNAL 120: (7) pp. 1474-1488.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: angol
URL 
2018

Kontor Enikő, Szakály Zoltán, Véha Miklós, Kiss Marietta: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 5: (2) pp. 17-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
URL 
2016

Kiss Marietta, Kontor Enikő, Kun András István: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (1) pp. 61-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2015

Kiss Marietta, Kontor Enikő, Kun András István: The Effect of ‘Organic’ Labels on Consumer Perception of Chocolates, ANNALS OF THE UNIVERSITY OF ORADEA ECONOMIC SCIENCE 24: (1) pp. 448-457.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:93 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
75
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
70
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
245

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )