Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 21. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. I. 21. |
Madarász Tamás, Kontor Enikő, Antal Emese, Kasza Gyula, Szakos Dávid, Szakály Zoltán: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: The Case of Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 19: (2) p. 1. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. I. 21. |
Fehér A., Véha M., Boros H. N., Kovács B., Kontor E., Szakály Z.: The relationship between online and offline information-seeking behaviors for healthy nutrition., INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 18: (19) 10241 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. I. 21. |
Szakály Zoltán, Balogh Péter, Kontor Enikő, Gabnai Zoltán, Bai Attila: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features, ENERGIES 14: (1) 22 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. I. 21. |
Szakály Zoltán, Soós Mihály, Balsa-Budai Nikolett, Kovács Sándor, Kontor Enikő: The effect of an evaluative label on consumer perception of cheeses in Hungary, FOODS 9: (5) p. 563. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. I. 21. |
Kontor Enikő, Kiss Marietta, Fehér András: Az in-store marketing innovációinak szerepe a vásárlói élmény megteremtésében és kapcsolódása a digitális térhez, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (Különszám 2. Táplálkozás, egészség, vásárlások) pp. 29-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. I. 21. |
Kontor Enikő, Kovács Bence, Szakály Zoltán, Kiss Marietta: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (4) pp. 364-386. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2023. I. 21. |
Zoltán Szakály, Enikő Kontor, Sándor Kovács, József Popp, Károly Pető, Zsolt Polereczki: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary, BRITISH FOOD JOURNAL 120: (7) pp. 1474-1488. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 28 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. I. 21. |
Kontor Enikő, Szakály Zoltán, Véha Miklós, Kiss Marietta: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 5: (2) pp. 17-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2023. I. 21. |
Kiss Marietta, Kontor Enikő, Kun András István: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (1) pp. 61-71. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. I. 21. |
Kiss Marietta, Kontor Enikő, Kun András István: The Effect of ‘Organic’ Labels on Consumer Perception of Chocolates, ANNALS OF THE UNIVERSITY OF ORADEA ECONOMIC SCIENCE 24: (1) pp. 448-457. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 93 |
|
|