Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IV. 06.
Személyes adatok
Király Ildikó
név Király Ildikó
születési év 1973
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány)
(tudományági) Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács (teljes jogú külső tag)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 98%
ELTE PDI1-ELTE Doktori Iskola Tanácsa 1%
BME PDI-BME (tudományági) Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács (teljes jogú külső tag) 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kiraly.ildikoppk.elte.hu
telefonszám +36 1 279-6095
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
2008 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Halász Erna PhD 2013  PDI1-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Elekes Fruzsina (PhD) 2015/01  PDI1-ELTE
(50%) Oláh Katalin (PhD) 2015/08  PDI1-ELTE
Nagy Márton Gáspár (PhD) 2013/08  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Galambos Ágoston (PhD) (2018/08)  PDI1-ELTE
Pető Réka (PhD) (2018/08)  PDI1-ELTE
(50%) Kárpáti Judit (PhD) (2018/01)  PDI1-ELTE
Peres Krisztina (PhD) (2017/08)  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület kognitív fejlődés, önéletrajzi emlékezet, utánzás, társas megismerés fejlődése, eseményemlékezet
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
egészségtudományok
Közlemények
2016

Elekes F, Varga M, Király I: Evidence for spontaneous level-2 perspective taking in adults, CONSCIOUSNESS AND COGNITION 41: pp. 93-103.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
DOI 
2014

Oláh K, Elekes F, Bródy G, Király I: Social Category Formation Is Induced by Cues of Sharing Knowledge in Young Children, PLOS ONE 9: (7) Paper e101680. p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2013

Egyed K, Király I, Gergely Gy: Communicating Shared Knowledge in Infancy, PSYCHOLOGICAL SCIENCE 24: (7) pp. 1348-1353.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: angol
URL 
2013

Király I, Csibra G, Gergely Gy: Beyond rational imitation, JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 116: (2) pp. 471-486.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 33
nyelv: angol
DOI 
2013

Kampis D, Somogyi E, Itakura S, Király I: Do infants bind mental states to agents?, COGNITION 129: (2) pp. 232-240.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
DOI 
2009

Király I: The effect of the model's presence and of negative evidence on infants' selective imitation, JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 102: (1) pp. 14-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: angol
DOI 
2007

Gergely GY, Egyed K, Király I: On pedagogy, DEVELOPMENTAL SCIENCE 10: (1) pp. 139-146.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 130
nyelv: angol
DOI 
2007

Jovanovic B, Király I, Elsner B, Gergely G, Prinz W, Aschersleben G: The role of effects for infants' perception of action goals., PSYCHOLOGIA 50: (4) pp. 273-290.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: angol
DOI 
2003

Király I, Jovanovic B, Prinz W, Aschersleben G, Gergely G: The early origins of goal attribution in infancy, CONSCIOUSNESS AND COGNITION 12: (4) pp. 752-769.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 112
nyelv: angol
DOI 
2002

Gergely G, Bekkering H, Király I: Rational imitation in preverbal infants, NATURE 415: (6873) p. 755.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 552
nyelv: angol
DOI 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:909 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
65
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
81
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1048

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )