Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Pozsonyi Ferenc
név Pozsonyi Ferenc
intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
doktori iskola ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Hercz Mária
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2020/09
az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap) 2024/08
Közlemények
2020

Pozsonyi Ferenc: Teachers on the run? An investigation into adult education-employed language teachers’ wellbeing, In: Ivan, Devosa; Ágnes, Maródi; Zsuzsa, Buzás; Prof., György Bártfai (szerk.) International HEART 2020 Conference, Neumann János Egyetem Pedagógusképző Kar (2020) pp. 28-29.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2020

Mária Hercz, Ferenc Pozsonyi, Nikolett Flick-Takács: Supporting a Sustainable Way of Life-Long Learning in the Frame of Challenge-Based Learning, DISCOURSE AND COMMUNICATION FOR SUSTAINABLE EDUCATION 11: (2) pp. 45-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2020

Pozsonyi Ferenc: A UKids projekt elméleti keretrendszere a pozitív klíma és a tanuló jóllét aspektusából, In: Hercz, Mária; Lindner, Johannes (szerk.) Szociális vállalkozóképesség fejlesztése gyermekkorban: nemzetközi konferencia és a UKids projekt szakkiállítása, ELTE TÓK (2020) pp. 36-37.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2019

Hercz Mária, Pozsonyi Ferenc, Takács Nikolett: Parental Thinking, Beliefs and Values: Establishing Entrepreneurial Skills in the Family, DISCOURSE AND COMMUNICATION FOR SUSTAINABLE EDUCATION 10: (2) pp. 129-141.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2018

Ferenc Pozsonyi: Challenges and Possibilities of Self-Reflection in a Hungarian Mental-Health-Oriented School Using Alternative Curriculum, In: Éva, Borsos; Rita, Horák; Zsolt, Námesztovszki (szerk.) A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye (2018), Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar (2018) pp. 289-297.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2018

Pozsonyi Ferenc: The Possible Effects of the Quality Management System in Adult Education on the Language Teachers’ Professional Development, In: Igor, Ž Žagar; Ana, Mlekuž (szerk.) 3rd ANNUAL SCIENTIFIC CONFERENCE RESEARCH IN EDUCATION AND TRAINING, Pedagoski institut (2018) pp. 29-29.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
14
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
14
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
9
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
7
Kutatás
kutatási terület pedagógus gondolkodáskutatás, pedagógiai értékelés, pedagógusjóllét
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )