Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. X. 31.
Személyes adatok
Pogátsnik Mónika
név Pogátsnik Mónika
intézmény neve
doktori iskola
OE Biztonságtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása OE Biztonságtudományi Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Óbudai Egyetem
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Tolner Nikoletta (PhD) (2027/08)  BDI-OE
Trenka Zoltán János (PhD) (2027/08)  BDI-OE
Varsányiné Szeredi Viktória (PhD) (2027/08)  BDI-OE
Módné Takács Judit (PhD) (2025/01)  BDI-OE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Mérnökpedagógia. Munkaalapú tanulás, duális képzés. Pályaorientáció, pályaattitűd vizsgálatok. Biztonságtudatosság az oktatásban. Nem kognitív készségek szerepe és fejlesztése a mérnökképzésben.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Módné Takács Judit, Pogátsnik Monika, Kersánszki Tamás: Improving Soft Skills and Motivation with Gamification in Engineering Education, In: Auer, Michael E.; Hortsch, Hanno; Michler, Oliver; Köhler, Thomas (szerk.) Mobility for Smart Cities and Regional Development - Challenges for Higher Education, Springer-Verlag (2022) pp. 823-834.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2021

Módné Takács Judit, Pogátsnik Monika: The online learning from the students’ perspective, In: IEEE (szerk.) 2021 IEEE 19th World Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics (SAMI), IEEE Hungary Section (2021) pp. 00027-00032.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2021

Pogátsnik Monika: Dual education: connecting education and the labor market, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 8: (3) pp. 304-313.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2020

Pogatsnik Monika, Bodane Kendrovics Rita: Communication and Reading Comprehension among Informatics and Engineering Students, In: IEEE (szerk.) IEEE 18th World Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics (SAMI 2020), IEEE (2020) pp. 235-240.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2019

Pogátsnik Monika: The Impact of Dual Higher Education on the Development of Non-Cognitive Skills, In: Gergely, Kováts; Zoltán, Rónay (szerk.) In search of excellence in higher education, Corvinus University of Budapest Digital Press (2019) pp. 179-190.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
2019

Pogatsnik Monika: Measuring Problem Solving Skills of Informatics and Engineering Students, In: Szakál, Anikó (szerk.) IEEE Joint 19th International Symposium on Computational Intelligence and Informatics and 7th IEEE International Conference on Recent Achievements in Mechatronics, Automation, Computer Sciences and Robotics : CINTI-MACRo 2019, IEEE Hungary Section (2019) pp. 93-98.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
2019

Pogátsnik Monika: A munka alapú tanulás hatása a nem kognitív készségek fejlődésére a mérnökképzésben, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 150-166.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2018

Pogatsnik Monika: Dual Education: The Win-Win Model of Collaboration between Universities and Industry, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY 8: (3) pp. 145-152.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 41
nyelv: angol
URL 
2016

Ildikó Holik, Monika Pogátsnik: An Investigation of the Effectiveness of Dual Learning Students, Majoring in Information Technology Engineering, ÓBUDA UNIVERSITY E-BULLETIN 6: (2) pp. 33-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
2015

Pogátsnik Mónika: Életpálya-építés serdülő- és ifjúkorban - kutatás közben, In: Holik, Ildikó (szerk.) Egyéni különbségek szerepe a tanulásban és a pályaválasztásban, DSGI Ergonómiai Mérnöki Iroda (2015) pp. 149-162.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:111 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
104
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
104
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
146


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )