Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. IV. 17.
Személyes adatok
név Turcsányi-Szabó Márta
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Informatika Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím tszmartainf.elte.hu
telefonszám +36 1 381-2298
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1979 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 11
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Végh Ladislav PhD 2018  IDI2-ELTE
Abonyi-Tóth Andor PhD 2014  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Béres Ilona PhD (2021/11)  IDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Ekker Nikoletta (PhD) 2014/08  IDI2-ELTE
Pasaréti Otília (PhD) 2012/08  IDI2-ELTE
Miksztai-Réthey Brigitta (PhD) 2006/08  IDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nyamjav Davaasuren (PhD) (2022/08)  IDI2-ELTE
Atieno Loice Victorine (PhD) (2021/08)  IDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Technológia által segített tanulás eszközei és módszerei
jelenlegi kutatásainak tudományága informatikai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2020

Molnár Gyöngyvér, Turcsányi-Szabó Márta, Kárpáti Andrea: Digitális forradalom az oktatásban – perspektívák és dilemmák, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 56-67.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

MOLNÁR GYÖNGYVÉR, TURCSÁNYI-SZABÓ MÁRTA, KÁRPÁTI ANDREA:: Az interaktív tanulási környzetektől a módszertani megújuláson át a kreatív önkifejezésig, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE x: (11-12) pp. 53-70.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2017

Végh Ladislav, Turcsányi-Szabó Márta: USING A VIRTUAL SCHOOL FOR TEACHING AND LEARNING THE BASICS OF 3D MODELING AND LSL SCRIPTING IN SECOND LIFE, eLearning and Software for Education 1: (&) pp. 572-579.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2015

Turcsányi-Szabó Márta: AZ EGYETEMI KÉPZÉS ÉS A KÖZOKTATÁS ÖSSZEFONÓDÁSI LEHETŐSÉGEI AZ IKT - INNOVÁCIÓ ELŐSEGÍTÉSÉBEN, In: Námesztovszki, Zsolt; Vinkó, Attila (szerk.) XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia = XXI Naučna konferencija „Multimediji u obrazovanju” i II Naučna konferencija „IKT u obrazovanjuˇ, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar (2015) p. 19.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Abonyi-Tóth Andor, Turcsányi-Szabó Márta, Tóth-Mózer Szilvia, Főző Attila László: A mobiltechnológiával támogatott tanulás és tanítás módszerei, Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
2015

Tóth-Mózer Szilvia, Füzi Otília, Főző Attila László, Abonyi-Tóth Andor, Turcsányi-Szabó Márta, Tóth-Mózer Szilvia, Füzi Otília, Főző Attila László: A digitális írástudás fejlesztésének lehetőségei, Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2013

Turcsányi-Szabó Márta, Abonyi-Tóth Andor, Ekker Nikoletta: Building a Virtual Framework to Exploit Multidisciplinary Project Workshops - peaks & pits, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 11: (2) pp. 147-164.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Turcsányi-Szabó Márta: Aiming at Sustainable Innovation in Teacher Education – from Theory to Practice, INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 11: (1) pp. 115-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2012

Turcsányi-Szabó Márta, Magyar Tímea, Béres Ilona: Towards a Personalised, Learning Style Based Collaborative Blended Learning Model with Individual Assessment, INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 11: (1) pp. 1-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
URL 
2012

Turcsányi-Szabó Márta, Csízi Ladislav, Végh Ladislav: Virtual Worlds in Education – best practice, design and research consideration, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 10: (2) pp. 309-323.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:61 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
114
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
101
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
58
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
17
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
135

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )