Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. II. 25. Közlemények |
2022
 adattárból, 2023. II. 25. |
Loice Victorine Atieno, Márta Turcsányi SZABÓ: ADOPTING COMPUTER SCIENCE PEDAGOGICAL PATTERNS IN DEVELOPING AND ENHANCING COMPUTATIONAL THINKING AMONG ZERO-YEAR ENGINEERING STUDENTS, CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 4: (1) pp. 1-15. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. II. 25. |
Márta Turcsányi-Szabó: Building & transferring constructionism from higher education to public education,, In: Tangney, Brendan; Byrne, Jake; Girvan, Carina (szerk.) CONSTRUCTIONISM 2020, s.n. (2020) pp. 167-176. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2020
 adattárból, 2023. II. 25. |
Molnár Gyöngyvér, Turcsányi-Szabó Márta, Kárpáti Andrea: Digitális forradalom az oktatásban – perspektívák és dilemmák, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 56-67. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2023. II. 25. |
Turcsányi-Szabó Márta: Tanulást elősegítő élményalapú technológia - avagy kütyüs vagy kütyümentes legyen az óroda/iskola?, In: Kónyáné, Tóth Mária; Molnár, Csaba (szerk.) Az oktatás átalakulása a tudástársadalom és a mesterséges intelligencia korában, Suliszerviz Oktatási és Szakértői Iroda (2019) pp. 132-136. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2023. II. 25. |
MOLNÁR GYÖNGYVÉR, TURCSÁNYI-SZABÓ MÁRTA, KÁRPÁTI ANDREA:: Az interaktív tanulási környzetektől a módszertani megújuláson át a kreatív önkifejezésig, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE x: (11-12) pp. 53-70. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2017
 adattárból, 2023. II. 25. |
Végh Ladislav, Turcsányi-Szabó Márta: USING A VIRTUAL SCHOOL FOR TEACHING AND LEARNING THE BASICS OF 3D MODELING AND LSL SCRIPTING IN SECOND LIFE, eLearning and Software for Education 1: (&) pp. 572-579. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2023. II. 25. |
Turcsányi-Szabó Márta: AZ EGYETEMI KÉPZÉS ÉS A KÖZOKTATÁS ÖSSZEFONÓDÁSI LEHETŐSÉGEI AZ IKT - INNOVÁCIÓ ELŐSEGÍTÉSÉBEN, In: Námesztovszki, Zsolt; Vinkó, Attila (szerk.) XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia = XXI Naučna konferencija „Multimediji u obrazovanju” i II Naučna konferencija „IKT u obrazovanjuˇ, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar (2015) p. 19. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2023. II. 25. |
Abonyi-Tóth Andor, Turcsányi-Szabó Márta, Tóth-Mózer Szilvia, Főző Attila László: A mobiltechnológiával támogatott tanulás és tanítás módszerei, Educatio dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 22 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2023. II. 25. |
Tóth-Mózer Szilvia, Füzi Otília, Főző Attila László, Abonyi-Tóth Andor, Turcsányi-Szabó Márta, Tóth-Mózer Szilvia, Füzi Otília, Főző Attila László: A digitális írástudás fejlesztésének lehetőségei, Educatio dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
2013
 adattárból, 2023. II. 25. |
Turcsányi-Szabó Márta, Abonyi-Tóth Andor, Ekker Nikoletta: Building a Virtual Framework to Exploit Multidisciplinary Project Workshops - peaks & pits, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 11: (2) pp. 147-164. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 35  |
|
|