Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 09. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. IX. 09. |
Marciniak Róbert, Baksa Máté: Emberi és gépi hálózatok: A digitális technológiák és a mesterséges intelligencia hatása a szereplők együttműködésére, In: Kovács, Zoltán (szerk.) A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata, Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat (2023) pp. 265-300. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2023. IX. 09. |
Móricz Péter, Marciniak Róbert, Baksa Máté: Excellence and Renewal, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (5) pp. 32-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. IX. 09. |
Almási Anikó, Drótos György, Dunavölgyi Mária, Felsmann Balázs, Hidegh Anna Laura, Kiss Csaba, Marciniak Róbert, Marciniak Róbert, Móricz Péter, Szanyi-Gyenes Xénia, Szilas Roland, Szukits Ágnes: A jövő szervezete és vezetése. Kutatási jelentés, Budapesti Corvinus Egyetem dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. IX. 09. |
Marciniak Róbert, Móricz Péter, Demeter Krisztina: The Case of Industry 4.0 with Hungarian SMEs, In: Kazantsev, Nikolai; Müller, Julian M.* (szerk.) Industry 4.0 in SMEs Across the Globe, CRC Press (2021) pp. 47-60. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. IX. 09. |
Gál Zoltán, Marciniak Robert: Budapest ‒ the development and specific features of outsourcing, offshoring, and the global business services sector, In: Mamica, Łukasz (szerk.) Outsourcing in European Emerging Economies: territorial embeddedness and global business services, Routledge (2021) pp. 98-113. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. IX. 09. |
Gál Zoltán, Marciniak Róbert: Üzleti szolgáltatások, In: Czirfusz, Márton (szerk.) Területi kihívások és területi politikák Magyarországon, 2010-2020, Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont Regionális Kutatások Intézete (2020) pp. 89-95. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. IX. 09. |
Marciniak Róbert, Móricz Péter, Baksa Máté: Digitális transzformáció a magyar üzleti szolgáltató központokban, MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (2) pp. 116-140. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. IX. 09. |
Marciniak Róbert, Móricz Péter, Baksa Máté: Lépések a kognitív automatizáció felé, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (6) pp. 42-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. IX. 09. |
Demeter Krisztina, Losonci Dávid, Marciniak Róbert, Nagy Judit, Móricz Péter, Matyusz Zsolt, Baksa Máté, Freund Anna, Jámbor Zsófia, Pistrui Bence, Diófási-Kovács Orsolya: Industry 4.0 through the lenses of technology, strategy, and organization, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (11) pp. 14-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. IX. 09. |
Koval Oksana, Nabareseh Stephen, Chromjakova Felicita, Marciniak Robert: Can continuous improvement lead to satisfied customers? Evidence from the services industry, TQM JOURNAL 30: (6) pp. 679-700. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 68 |
|
|