Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 09. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos, Németh Péter, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián: Webrooming és showrooming Magyarországon, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (7) pp. 79-93. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos András, Hornyák Miklós, Fűrész Diána Ivett, Erdős Sándor: Úton a körforgásos gazdaság felé, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 68: (10) pp. 1109-1129. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. II. 09. |
Lóránt Dénes Dávid, Csapó János, Nagy Ákos, Törőcsik Mária: Can We Understand Non-Tourism as a Form of Sustainable Tourism? The Role of Lifestyle and Motivations behind Non-Traveling Based on the Hungarian Example, SUSTAINABILITY 12: (18) 7353 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos, Guld Ádám, Kehl Dániel, Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária: Miért nem vonzó a lassú, mikor vágyunk rá? Életstílus csoportok kutatása szemiotikai megközelítéssel, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 9: (4) pp. 79-94. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. II. 09. |
Törőcsik M, Szűcs K., Nagy Á., Lázár E.: Életstílus kutatások és a marketing. Életstíluscsoportok Magyarországon a digitalizáció korában, REPLIKA (111) pp. 63-86. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kehl Dániel: A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (9) pp. 827-854. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos András, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kiss Viktor: Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction, SOCIETY AND ECONOMY 39: (1) pp. 141-160. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 33 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos András, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit: Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 14-27. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2024. II. 09. |
Kemény Ildikó, Simon Judit, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Measuring quality perception in electronic commerce, INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116: (9) pp. 1946-1966. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 40 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos, Szűcs Krisztián, Kemény Ildikó, Simon Judit: SZŰKMARKÚAK, SZÓSZÓLÓK, NAGYVONALÚAK, BAJNOKOK?, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 5: (4) pp. 32-49. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 100 |
|
|