Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 02.
Személyes adatok
Némethné Tóth Orsolya
név Némethné Tóth Orsolya
születési év 1966
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím nemethne.toth.orsolyappk.elte.hu
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2021
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Szabó Sándor (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület COVID oktatásszervezési szempontból a minőségi testnevelés pályakezdők mentorálása
jelenlegi kutatásainak tudományága sporttudományok
Közlemények
2023

Némethné Tóth Orsolya, H. Ekler Judit, Koltai Miklós, Pachner Orsolya: A tanulók kreativitásának változása pályakezdő testnevelő tanárok módszertani mentorprogramjának (MIP-NPET) eredményeként, In: Gősi, Zsuzsanna; Magyar, Márton (szerk.) A tanulás-tanítás folyamatának sajátosságai sport(os) nézőpontból, Akadémiai Kiadó (2023) pp. 5-22.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2023

Koltai Miklós, Némethné Tóth Orsolya, Pachner Orsolya, H. Ekler Judit: A tanulók megküzdési stratégiáinak változása pályakezdő testnevelő tanárok módszertani mentorprogramjának (MIP-Npet) eredményeként, In: Gősi, Zsuzsanna; Magyar, Márton (szerk.) A tanulás-tanítás folyamatának sajátosságai sport(os) nézőpontból, Akadémiai Kiadó (2023) pp. 23-43.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Orsolya Németh-Tóth: Pedagogy and Didactics of Sport and Physical Education in Hungary, In: Brigitta, Höger; Konrad, Kleiner (szerk.) Sports Didactics in Europe, Waxmann Verlag Gmbh (2022) pp. 81-94.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2022

Némethné Tóth Orsolya: Segédanyag a testnevelés-tantárgypedagógia oktatásához tanító szakosok részére, In: Horváthné, Dr. Molnár Katalin; Dr. Fűzfa, Balázs (szerk.) Tudományt művelni és tanítani, Savaria University Press (2022) pp. 226-235.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Némethné Tóth Orsolya, H. Ekler Judit, Patakiné Bősze Júlia, Koltai Miklós: Sportszakos hallgatók az online (sport)oktatásról, In: Magyar, Márton; Gősi, Zsuzsanna (szerk.) Oktatás - Sport - Covid, Akadémiai Kiadó (2022) pp. 5-26.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Orsolya NEMETH-TOTH, Judit H. EKLER, Miklos KOLTAI, Julia PATAKINE BOSZE: Problems and Advantages During Online School in the Major of Sport Science, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 17: (3) pp. 114-124.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2021

H. Ekler Judit, Szivák Judit, Némethné Tóth Orsolya, Koltai Miklós: A szemlélet- és gyakorlatváltást támogató programok jellemzői és jelentősége a pályakezdés idején – pályakezdő testnevelő tanárok reflexiói a MIP-NPET programról, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 20(48): (2) pp. 55-80.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Némethné Tóth Orsolya, H. Ekler Judit, Patakiné Bősze Júlia, Koltai Miklós: SPORTS, EXERCISE ONLINE? THE OPINION OF SPORT MAJORS ON THE NON-ATTENDANCE TUITION, SPARK: INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND PHYSICAL EDUCATION 6: (1) pp. 1-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2020

Némethné Tóth Orsolya, H. Ekler Judit, Koltai Miklós: A testnevelés tantárgypedagógia a tanítóképzésben – helyzetelemzés, In: Kovácsné, Tóth Tímea (szerk.) A tanítóképzés múltja, jelene V, a tanárképzés múltja, jelene II., Savaria University Press (2020) pp. 126-130.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2020

Andor Orsolya, Némethné Tóth Orsolya: Testnevelési módszertani gyűjtemény a gondolkodási képesség fejlesztéséhez, Savaria Természettudományi és Sporttudományi Közlemények 18: pp. 149-158.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
103
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
95
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
14
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
11
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
28
Témavezetés
témavezető Bíróné Nagy Edit
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2000
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2003/08
a fokozatszerzés éve 2007
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )