Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XI. 27.
Személyes adatok
Szűts Zoltán
név Szűts Zoltán
intézmény neve
doktori iskola
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága irodalom- és kultúratudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága szociológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2020
fokozat tudományága nevelés- és sporttudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2020 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Kovács-Krassói Anikó PhD (2022/01)  EKE NDI
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Fodor Zoltán Miklós (PhD) 2020/08  EKE NDI
(50%) Ringert Csaba (PhD) 2019/08  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Lerch-Cserei Judit (PhD) (2022/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület digitális pedagógia, IKT használata az oktatásban, információs társadalom, online kommunikáció és média, digitális kultúra
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
média-és kommunikációs tudományok
Közlemények
2020

Szűts Zoltán: Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (7) pp. 76-90.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2020

Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar
URL 
2018

György Molnár, Zoltán Szűts: The Role of Chatbots in Formal Education, In: Anikó, Szakál (szerk.) 2018 IEEE 16th International Symposium on Intelligent Systems and Informatics (SISY), IEEE Hungary Section (2018) pp. 197-202.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 72
nyelv: angol
URL 
2018

Szűts Zoltán: Online, Wolters Kluwer
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 92
nyelv: magyar
2017

Kinga Biró, György Molnár, Dalma Pap, Zoltán Szűts: The Effects of Virtual and Augmented Learning Environments on the Learning Process in Secondary School, In: Baranyi, Péter; IEEE (szerk.) 2017 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (2017) pp. 371-376.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: angol
URL 
2016

Szűts Zoltán, Yoo Jinil: Reading from and writing on screens, WORLD LITERATURE STUDIES 3: pp. 40-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2016

Szűts Zoltán, Yoo Jinil: Big Data, az információs társadalom új paradigmája, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 16: (1) pp. 7-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
URL 
2013

Szűts Zoltán: A világháló metaforái, Osiris Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 75
nyelv: magyar
2012

Szűts Zoltán: Az internetes kommunikáció története és elmélete. Az ARPANET-től a Web 2.0-ig, MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 13: (1) pp. 7-18.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 37
nyelv: magyar
2012

Szűts Zoltán: An Iconic Turn in Art History - The Quest for Realistic and 3D visual Representation on the World Wide Web, In: András, Benedek; Kristóf, Nyíri (szerk.) The Iconic Turn in Education (Visual Learning), Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften (2012) pp. 59-66.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:371 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
185
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
178
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
26 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
839
Témavezetés
témavezető Lengyelné Molnár Tünde
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2019/09
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2020/01
a fokozatszerzés éve 2020
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés


2021. X. 14.
ODT online ülés
Az ODT következő, online ülésére 2021. november 19-én 10.00 órakor kerül sor.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )