Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 02. Közlemények |
2020
 adattárból, 2023. I. 02. |
Szűts Zoltán: Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (7) pp. 76-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: magyar URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 02. |
Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 42 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2023. I. 02. |
Beáta Orosz, Cintia Kovács, Dijana Karuovic, György Molnár, Lenke Major, Vilmos Vass, Szűts Zoltán, Zsolt Námesztovszki: Digital education in digital cooperative environments, JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 9: (4) pp. 55-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. I. 02. |
Molnár György, Szűts Zoltán, Biró Kinga: Use of Augmented Reality in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (5) pp. 209-222. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 80 nyelv: angol Teljes szöveg |
2018
 adattárból, 2023. I. 02. |
Žsolt Namestovski, Lenke Major, György Molnár, Zoltán Szűts, Péter Esztelecki, Gábor Kőrösi: External Motivation, the Key to Success in the MOOCs Framework, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (6) pp. 125-142. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. I. 02. |
György Molnár, Zoltán Szűts: The Role of Chatbots in Formal Education, In: Anikó, Szakál (szerk.) 2018 IEEE 16th International Symposium on Intelligent Systems and Informatics (SISY), IEEE Hungary Section (2018) pp. 197-202. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 115 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. I. 02. |
Szűts Zoltán: Online, Wolters Kluwer dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 104 nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2023. I. 02. |
Kinga Biró, György Molnár, Dalma Pap, Zoltán Szűts: The Effects of Virtual and Augmented Learning Environments on the Learning Process in Secondary School, In: Institute of Electrical and Electronics Engineers, IEEE (szerk.) 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (2017) pp. 371-376. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 41 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2023. I. 02. |
Szűts Zoltán, Yoo Jinil: Big Data, az információs társadalom új paradigmája, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 16: (1) pp. 7-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar URL |
2013
 adattárból, 2023. I. 02. |
Szűts Zoltán: A világháló metaforái, Osiris Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 88 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 553  |
|
|