Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Tari Katalin
név Tari Katalin
intézmény neve Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
doktori iskola MATE Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Komáromi Nándor
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2014
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2017/08
a doktori cselekmény befejezésének határideje (év, hónap) 2020/06
Közlemények
2020

Tari Katalin: Digital Trends and Practice on the Hungarian Market, INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING STUDIES 12: (1) p. 62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2020

Tari Katalin: Álhírek befolyásoló szerepének elővizsgálata a közösségi online platformok viszonylatában, In: XVI. Gazdaságmodellezési Szakértői Konferencia - Előadáskivonatok, Gazdaságmodellezési Társaság (2020) p. 27.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2019

TARI KATALIN: ANALYSIS OF ONLINE SHOPPING TRENDS OF HUNGARIAN AND AMERICAN ONLINE CONSUMERS, VADYBA: JOURNAL OF MANAGEMENT 35: (2) pp. 55-59.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2019

TARI KATALIN: CROSS-STUDY OF DIGITAL CONSUMER PREFERENCES, TECHNOLOGY ENGINEERING MANAGEMENT ENTREPRENEURSHIP AND LEARNING - INTERNATIONAL JOURNAL 3: (2) pp. 51-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2018

Tari Katalin: Online élelmiszervásárlási szokások és lehetőségek vizsgálata magyar és amerikai online vásárlók körében, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 5: (2) pp. 31-43.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: Angol, Magyar
URL 
2017

Tari Katalin: Determining factor of e-marketing in Hungary, In: Reicher, Regina Zsuzsánna; Kozma, Tímea; Varga, Erika (szerk.) Thinking Together 1, Óbudai Egyetem (2017) pp. 81-90.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2016

Tari Katalin: The link between community sites and online sales, In: Felicjan, Bylok; Anita, Tangl (szerk.) The role of management functions in successful enterprise performance, Agroinform Kiadó (2016) pp. 223-230.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2016

Tari Katalin: Online fogyasztói szokások várható trendjei, In: Balogh, Jeremiás Máté; Poreisz, Veronika; Schaub, Anita; Tóbi, István (szerk.) Közgazdász Kutatók és Doktoranduszok III. Téli Konferenciája, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Közgazdaságtudományi Osztály (2016) pp. 31-40.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: Angol, Magyar
2016

Tari Katalin, Lehota József, Komáromi Nándor: Élelmiszerekkel kapcsolatos kockázatok csökkentésére irányuló magatartásformák vizsgálata, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (2) pp. 63-77.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Tari Katalin: Community sites’ effects on on-line sales, In: Dunay, Anna (szerk.) Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015, Szent István Egyetemi Kiadó (2015) pp. 524-528.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 
Kutatás
kutatási terület online kereskedelem és marketing, e-logisztika, Ipar 4.0., bormarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )