Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Tari Katalin
név Tari Katalin
intézmény neve Szent István Egyetem
doktori iskola SzIE Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Komáromi Nándor
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2014
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2017/08
a doktori cselekmény befejezésének határideje (év, hónap) 2020/06
Közlemények
2019

Gyenge Balázs, Mészáros Kornélia, Tari Katalin: Üzleti intelligencia (BI) alkalmazása a logisztikában = Business intelligence (BI) in logistics, STUDIA MUNDI - ECONOMICA 6: (2) pp. 46-58.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

TARI KATALIN: ANALYSIS OF ONLINE SHOPPING TRENDS OF HUNGARIAN AND AMERICAN ONLINE CONSUMERS, VADYBA: JOURNAL OF MANAGEMENT 35: (2) pp. 55-59.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2018

Tari Katalin: Nemzetenként eltérő e-logisztikai trendek felkutatása, LOGISZTIKAI TRENDEK ÉS LEGJOBB GYAKORLATOK 4: (2) pp. 4-9.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Tari Katalin: Online élelmiszervásárlási szokások és lehetőségek vizsgálata magyar és amerikai online vásárlók körében, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 5: (2) pp. 31-43.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: Angol, Magyar
URL 
2018

Tari Katalin: Future Trends and Demographic Differences in Relation to the Sphere of Online Customer, In: Resperger, Richárd (szerk.) DEMOGRÁFIAI VÁLTOZÁSOK, VÁLTOZÓ GAZDASÁGI KIHÍVÁSOK Nemzetközi Tudományos Konferencia. Sopron, 2018. november 8. – Tanulmánykötet. / DEMOGRAPHIC CHANGES, CHANGING ECONOMIC CHALLENGES International Scientific Conference. Sopron, 8 November 2018. – Publications., Soproni Egyetem Kiadó (2018) pp. 353-366.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2017

Tari Katalin: Determining factor of e-marketing in Hungary, Keleti Károly Faculty of Business and Management, Óbuda University
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
2017

Tari Katalin: Az Ipar 4.0. változásának hatásai: a versenyképességet javító tevékenységek és az ellátási lánc munkaköri változásainak tükrében, In: Gyenge, Balázs; Reicher, Regina; Varga, Erika (szerk.) Folyamat menedzsment kihívásai 2017, Szent István Egyetem (2017) pp. 159-176.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Tari Katalin: The role of management functions in successful enterprise performance, In: Felicjan, Bylok; Anita, Tangl (szerk.) The role of management functions in successful enterprise performance, Agroinform Kiadó (2016) pp. 223-230.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2016

Tari Katalin, Lehota József, Komáromi Nándor: Élelmiszerekkel kapcsolatos kockázatok csökkentésére irányuló magatartásformák vizsgálata, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (2) pp. 63-77.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Tari Katalin: Community sites’ effects on on-line sales, In: Dunay, Anna (szerk.) Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015, Szent István Egyetemi Kiadó (2015) pp. 524-528.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 
Kutatás
kutatási terület online kereskedelem és marketing, e-logisztika, Ipar 4.0., bormarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )