Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. II. 07.
Személyes adatok
Gáti Mirkó
név Gáti Mirkó
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témavezető)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2013 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi kutató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Alhaji Husseini Sadick (PhD) (2023/08)  GDI1-BCE
Kutatás
kutatási terület Marketing, Kis- és középvállalati marketing, Online marketing, Közösségimédia-marketing, Marketing és értékesítés
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2019

Mitev Ariel, Bauer András, Gáti Mirkó: A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 66: (1) pp. 95-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Gáti Mirkó, Bauer András: MARKETING DECISION - MAKING IN HUNGARIAN SMES, TRZISTE / MARKET 31: (1) pp. 39-59.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2019

Bauer András, Mitev Ariel Zoltán, Gáti Mirkó: Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (9) pp. 6-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Bauer András, Berács József, Gáti Mirkó: Marketingkutatások változásai - visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (12) pp. 32-49.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2018

Gáti Mirkó, Mitev Ariel Zoltán, Bauer András: A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében, VEZETÉSTUDOMÁNY 49: (12) pp. 42-49.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Simay Attila Endre, Gáti Mirkó: Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről, VEZETÉSTUDOMÁNY 49: (12) pp. 11-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Mirkó Gáti, Ariel Mitev, András Bauer: Investigating the Impact of Salespersons’ Use of Technology and Social Media on Their Customer Relationship Performance in B2B Settings, TRZISTE / MARKET 30: (2) pp. 165-176.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2017

Gáti Mirkó, Bauer András: Kvalitatív megközelítés a kis- és középvállalatok marketingdöntéseinek szervezeti értelmezéséhez, kiemelten kezelve a vállalatvezető szerepét, VEZETÉSTUDOMÁNY 48: (12) pp. 41-49.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2014

Csordás Tamás, Gáti Mirkó: The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers, VEZETÉSTUDOMÁNY 45: (2) pp. 22-32.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
2014

Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva, Gáti Mirkó: The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool, JOURNALISM AND MASS COMMUNICATION 4: (1) pp. 48-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:40 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
62
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
72
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
7 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
156
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2018, „Legjobb cikk” díj, Vezetéstudomány folyóirat Szerkesztőbizottság 2017, Harsányi István Ph.D. díj, Magyar Innovációs Szövetség 2017, „Kiváló cikkek” díj, Vezetéstudomány folyóirat Szerkesztőbizottság

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )