Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Zólyomi Anna
név Zólyomi Anna
intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
doktori iskola ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Albert Ágnes
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2019/09
az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap) 2023/08
a fokozatszerzés éve 2023
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Jelenlegi munkahelyek
2023 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (egyetemi adjunktus)
Közlemények
2022

Wind Attila M., Zólyomi Anna: The longitudinal development of self-assessment and academic writing, LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION 12: (1) pp. 185-207.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2022

Piniel Katalin, Zólyomi Anna: Gender differences in foreign language classroom anxiety, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 12: (2) pp. 173-203.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
URL 
2022

Zólyomi Anna: Exploring Hungarian secondary school English teachers’ beliefs about differentiated instruction, LANGUAGE TEACHING RESEARCH na: p. 136216882211147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2022

Zólyomi Anna: Teacher Trainees’ Self-Efficacy Beliefs in Light of Their Perceived Language Aptitude and Explicit—Implicit Language Learning Behavior, In: Tankó, Gyula; Wind, Attila Miklós (szerk.) DEAL 2022, ELTE Eötvös Kiadó (2022) pp. 163-195.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2021

Zólyomi Anna: Investigating language aptitude in the success of adult second language acquisition, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 4: p. https://doi.org/10.1556/2059.2020.00001.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2021

Dávid Smid, Anna Zólyomi: An interview study on Hungarian high school English teachers' beliefs about learning English, In: Tankó, Gyula; Csizér, Kata (szerk.) DEAL 2021, Eötvös Loránd University Faculty of Humanities (2021) pp. 139-162.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2021

Zólyomi Anna: Focusing on the explicit and implicit language learning-related beliefs and the habits of Hungarian adult English as a foreign language learners, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 16: pp. 82-108.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2020

Zólyomi Anna: Advanced Hungarian Language Learners' Beliefs and Perceptions of Language Aptitude, In: Kálmán, Csaba (szerk.) DEAL 2020, ELTE Eötvös Kiadó (2020) 978-963-489-285-4
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:39 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 
Kutatás
kutatási terület nyelvérzék és tudatos/tudattalan tanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )