Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. X. 25. Közlemények |
2021
 adattárból, 2023. I. 13. |
Szakály Z., Kovács B., Soós M., Kiss M., Balsa-Budai N.: Adaptation and validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary, FOODS 10: (8) 1766 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. I. 13. |
Szakály Márk, Soós Mihály: Fogyasztói preferenciák vizsgálata a növényi alapú táplálkozással kapcsolatban, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 8: (1) pp. 3-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
 adattárból, 2023. I. 13. |
Szakály Z., Soós M., Kontor E.: A magyar lakosság élelmiszervásárlói magatartásának változása a karantén idején, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2023. I. 13. |
Szakály Zoltán, Soós Mihály, Balsa-Budai Nikolett, Kovács Sándor, Kontor Enikő: The effect of an evaluative label on consumer perception of cheeses in Hungary, FOODS 9: (5) p. 563. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 13. |
Szakály Zoltán, Kovács Bence, Szakály Márk, Nagy-Pető Dorka T., Gál Tímea, Soós Mihály: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model, NUTRIENTS 12: (11) pp. 1-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 13. |
Popovics Péter, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Kiss Virág Ágnes: A személyes értékek, az idegen ízek és az újdonságkeresés közötti kapcsolat a hazai étkezési kultúrában, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (2. klsz) pp. 19-27. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2023. I. 13. |
Soós Mihály, Gál Tímea, Szakály Zoltán: A szakma és a lakosság testtömeg-menedzseléssel kapcsolatos kommunikációjának vizsgálata, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 4: (1) pp. 1-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2023. I. 13. |
Gál Tímea, Soós Mihály, Szakály Zoltán: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2: (3) pp. 56-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2023. I. 13. |
Szakály Zoltán, Soós Mihály, Szabó Sára, Szente Viktória: Role of labels referring to quality and country of origin in food consumers’ decisions, ACTA ALIMENTARIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF FOOD SCIENCE 45: (3) pp. 323-330. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
2015
 adattárból, 2023. I. 13. |
Fehér András, Soós Mihály, Szakály Zoltán: The analysis of the food consumer behaviour in the online environment, SELYE E-STUDIES 6: (1) pp. 61-71. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 37  |
|
|