Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 24.
Személyes adatok
Takács Szabolcs
név Takács Szabolcs
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
KRE Pszichológiai Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 5%
KRE Pszichológiai Doktori Iskola 95%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Károli Gáspár Református Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím takacs.szabolcskre.hu
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
2008 - Károli Gáspár Református Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Gergely Bence (PhD) (2026/08)  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Országos kompetenciamérés, alkalmazott statisztika, képességmérések, szimulációs eljárások
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2023

Zsófia Nagy, Eszter Szigedi, Szabolcs Takács, Noémi Császár-Nagy: The Effectiveness of Psychological Interventions for Rheumatoid Arthritis (RA): A Systematic Review and Meta-Analysis, LIFE-BASEL 13: (3) pp. 1-18.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2022

T. Kárász Judit, Nagybányai Nagy Olivér, Széll Krisztián, Takács Szabolcs: Cronbach-alfa: vele vagy nélküle?, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 77: (1) pp. 81-98.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
URL 
2022

Takács Rita, Kárász Judit T., Takács Szabolcs, Horváth Zoltán, Oláh Attila: Successful Steps in Higher Education to Stop Computer Science Students from Attrition, INTERCHANGE 53: (2) pp. 1-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2021

Takács Rita, Kárász Judit T., Takács Szabolcs, Horváth Zoltán, Oláh Attila: Applying the Rasch model to analyze the effectiveness of education reform in order to decrease computer science students’ dropout, HUMANITIES & SOCIAL SCIENCES COMMUNICATIONS 8: (1) 44
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2021

Czobor Nikoletta R., Ocsovszky Zsófia, Roth György, Takács Szabolcs, Csabai Márta, Székely Edgár, Gál János, Székely Andrea, Konkolÿ Thege Barna: ADHD symptomatology of children with congenital heart disease 10 years after cardiac surgery: the role of age at operation, BMC PSYCHIATRY 21: (1) 316
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2021

Gholipour Elnaz, Vizvári Béla, Babaqi Tareq, Takács Szabolcs: Statistical analysis of the Hungarian COVID‐19 victims, JOURNAL OF MEDICAL VIROLOGY 93: (12) pp. 6660-6670.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2021

Takács Rita, Takács Szabolcs, T Kárász Judit, Horváth Zoltán, Oláh Attila: Exploring Coping Strategies of Different Generations of Students Starting University, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 12: 740569
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: angol
URL 
2018

Korda D, Lenard ZM, Gerlei Z, Jakab Z, Haboub-Sandil A, Wagner L, Varga M, Cseprekal O, Marton A, Horvathy D, Takacs S, Doros A, Mathe Z: Shear-wave elastography for the assessment of liver fibrosis in liver transplant recipients treated for hepatitis C virus recurrence, EUROPEAN JOURNAL OF GASTROENTEROLOGY AND HEPATOLOGY 30: (1) pp. 27-32.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
URL 
2016

Vargha A, Bergman L R, Takács Sz: Performing cluster analysis within a person-oriented context, JOURNAL FOR PERSON-ORIENTED RESEARCH 2: (1-2) pp. 78-86.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: angol
URL 
2006

Horn D, Balázsi I, Takács Sz, Zhang Y: Tracking and inequality of learning outcomes in Hungarian secondary schools, PROSPECTS 36: (4) pp. 433-446.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 30
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:163 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
178
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
176
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
396


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )