Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XII. 06.
Személyes adatok
név Mester Dolli
intézmény neve
doktori iskola
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága multidiszciplináris társadalomtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Eszterházy Károly Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Roszik Dóra (PhD) (2023/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület önszabályozó tanulás, tanulási stratégiák
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2017

Mester Dolli: Gamifikáció, játékalapú tanulásszervezés az oktatásban, In: Hülber, László (szerk.) A digitális oktatási kultúra módszertana, Eszterházy Károly Egyetem (2017) pp. 85-126.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Dávid Mária, Dorner László, Faragó Boglárka, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Szabó Bálint, Taskó Tünde, Héjja-Nagy Katalin: A „Tanulásmódszertan” kurzus bevezetése az Eszterházy Károly Egyetemen, és a „Tanulásmódszertan és életvezetés” nyílt kurzus tapasztalatai, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 4: (1) 186/268
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2016

Dávid Mária, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Estefánné Varga Magdolna: Az önszabályozó tanulás fejlettségének összefüggései a tanulási eredményességgel és az IKT-használat gyakoriságával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2015

Dávid Mária, Taskó Tünde, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Kovács K, Faragó B: A tanulási eredményesség összefüggései az önszabályozó tanulás, és a munkamemória fejlettségével, az IKT-használat gyakorisága függvényében, EKF Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2013

Mester Dolli: Hogyan tervezik a fiatalok a jövőjüket a családi szocializáció tükrében?, In: Puskás-Vajda, Zsuzsa; Bán, Judit; Lisznyai, Sándor (szerk.) Kapcsolataink (védő)hálójában, Feta (2013) pp. 9-26.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2012

Mester Dolli: Impacts of family socialization on young adults' future-oriented goals, ERDÉLYI PSZICHOLÓGIAI SZEMLE / TRANSYLVANIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY 2: pp. 165-190.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2011

Mester Dolli: A szülői nevelés, igazságosság motívum és a mentális egészség szerepe főiskolás lányok jövőorientációjának alakulásában, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 13: (3) pp. 22-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Mester Dolli: A tanulási motiváció fejlesztésének új lehetőségei, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 8: (2-3) pp. 87-97.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Katalin Héjja-Nagy, Mária Dávid, Magdolna Estefán-Varga, Andrea Hatvani, Tünde Anna Taskó, Dolli Budaházy-Mester: A Computer-Assisted, Interactive Learning Diagnostic and Learning Development Programme, In: M H, Pedrosa-de-Jesus; C, Evans; Z, Charlesworth; E, Cools (szerk.) Proceedings of the 15th Annual Conference of the European Learning Styles Information Network: Exploring styles to enhance learning and teaching in diverse contexts, (2010) pp. 217-223.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2006

Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Budaházy-Mester Dolli, Hatvani Andrea, Szebeni Rita: Pszichológiai speciálkollégiumok tapasztalatai, kiemelten a tréningek helye és szerepe a tanárképzésben, In: Estefánné, Varga Magdolna (szerk.) Tanárképzés, szociális képzés, gyermekvédelem, EKF Líceum Kiadó (2006) pp. 128-134.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
13
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
33
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
1
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
8

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )