Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 08.
Személyes adatok
név Mester Dolli
intézmény neve
doktori iskola
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága multidiszciplináris társadalomtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Boros Nikolett (PhD) (2027/08)  EKE NDI
hiányos adatú hallgatói:
Roszik Dóra PhD (2023/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület önszabályozó tanulás, tanulási stratégiák
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2018

Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli: A világ interdiszciplináris megközelítésben 3., Debreceni Egyetem
dokumentum típusa:
nyelv: Angol, Magyar
2017

Mester Dolli: Gamifikáció, játékalapú tanulásszervezés az oktatásban, In: Hülber, László (szerk.) A digitális oktatási kultúra módszertana, Eszterházy Károly Egyetem (2017) pp. 85-126.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Dávid Mária, Dorner László, Faragó Boglárka, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Szabó Bálint, Taskó Tünde, Héjja-Nagy Katalin: A „Tanulásmódszertan” kurzus bevezetése az Eszterházy Károly Egyetemen, és a „Tanulásmódszertan és életvezetés” nyílt kurzus tapasztalatai, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 4: (1) 186/268
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2016

Dávid Mária, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Estefánné Varga Magdolna: Az önszabályozó tanulás fejlettségének összefüggései a tanulási eredményességgel és az IKT-használat gyakoriságával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2015

Dávid Mária, Taskó Tünde, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Kovács K, Faragó B: A tanulási eredményesség összefüggései az önszabályozó tanulás, és a munkamemória fejlettségével, az IKT-használat gyakorisága függvényében, EKF Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2013

Mester Dolli: Hogyan tervezik a fiatalok a jövőjüket a családi szocializáció tükrében?, In: Puskás-Vajda, Zsuzsa; Bán, Judit; Lisznyai, Sándor (szerk.) Kapcsolataink (védő)hálójában, Felsőoktatási Tanácsadás Egyesület (FETA) (2013) pp. 9-26.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2012

Mester Dolli: Impacts of family socialization on young adults' future-oriented goals, ERDÉLYI PSZICHOLÓGIAI SZEMLE / TRANSYLVANIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY 2: pp. 165-190.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2010

Mester Dolli: A tanulási motiváció fejlesztésének új lehetőségei, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 8: (2-3) pp. 87-97.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Katalin Héjja-Nagy, Mária Dávid, Magdolna Estefán-Varga, Andrea Hatvani, Tünde Anna Taskó, Dolli Budaházy-Mester: A Computer-Assisted, Interactive Learning Diagnostic and Learning Development Programme, In: M H, Pedrosa-de-Jesus; C, Evans; Z, Charlesworth; E, Cools (szerk.) Proceedings of the 15th Annual Conference of the European Learning Styles Information Network: Exploring styles to enhance learning and teaching in diverse contexts, (2010) pp. 217-223.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2006

Mária Dávid, Magdolna Varga Estefánné, Lajos Kis-Tóth, Dolli Budaházy-Mester, Tünde Taskó, Krisztina Szőke: Learning counselling process supported by a computer programme, In: Magnus, Persson (szerk.) A Vision of European Teaching and Learning, Learning Teacher Network (2006) pp. 273-285.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
42
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
36
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
4
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
18


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )