Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Syahrivar Jhanghiz
név Syahrivar Jhanghiz
intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
doktori iskola BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Gyulavári Tamás
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2018/09
az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap) 2022/08
Közlemények
2020

Chairy Chairy, Raharja Chandra, Syahrivar Jhanghiz, Ekananda Mahjus: Waste not: selling near-expired bread in Indonesia, INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Chairy Chairy, Syahrivar Jhanghiz: You reap what you sow: The role of Karma in Green purchase, COGENT BUSINESS & MANAGEMENT 7: (1) 1798066
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Syahrivar Jhanghiz, Tunjungsari Hetty Karunia, Selamat Frangky, Chairy Chairy: Factors Influencing Career Choice in Islamic Multilevel Marketing: The Mediating Role of Company Credibility, In: Proceedings of the 8th International Conference on Entrepreneurship and Business Management (ICEBM 2019) UNTAR, (2020) pp. 1-5.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2020

Syahrivar J.: Hijab No More: A Phenomenological Study, JOURNAL OF RELIGION & HEALTH 2020: Article in press
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Genoveva Genoveva, Syahrivar Jhanghiz: Green Lifestyle among Indonesian Millennials: A Comparative Study between Asia and Europe, Journal of Environmental Accounting and Management 8: (4) pp. 397-413.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Chairy Chairy, Syahrivar Jhanghiz: Bika Ambon of Indonesia: history, culture, and its contribution to tourism sector, JOURNAL OF ETHNIC FOODS 6: (2) 2
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Setiawati Lilis Mega, Chairy Chairy, Syahrivar Jhanghiz: Factors Affecting Intention to Buy Halal Food by the Millennial Generation: The Mediating Role of Attitude, DEREMA: JURNAL MANAJEMEN 14: (2) pp. 175-188.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Chairy Chairy, Syahrivar Jhanghiz, Ida Ida, Sisnuhadi Sisnuhadi: Does the Green Image Enhance Student Satisfaction?, THE NEW EDUCATIONAL REVIEW 57: (3) pp. 52-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Syahrivar Jhanghiz, Pratiwi Rima Sera: A Correlational Study of Religiosity, Guilt, and Compensatory Consumption in the Purchase of Halal Products and Services in Indonesia, ADVANCED SCIENCE LETTERS 24: (10) pp. 7147-7151.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2018

Syahrivar Jhanghiz, Muhammad Ichlas Andy: The Impact of Electronic Word of Mouth (E-WoM) on Brand Equity of Imported Shoes, The Asian Journal of Technology Management 11: (1) pp. 57-69.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
2018

Syahrivar Jhanghiz, Azizah Putri Asri: The role of religiosity and brand perception in the brand preference for halal cosmetics: a case study of family-owned Islamic cosmetic business, INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY TRANSFER AND COMMERCIALISATION 16: (2) pp. 146-158.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Syahrivar Jhanghiz, Rizky Mega: Factors Influencing Environmental Friendly Product Consumption Consciousness In Karawang, Manajemen Business Kompetisi 12: (1) pp. 49-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Syahrivar Jhanghiz, Ardianto Randy: The Impact Of Credit Card, Shopping Discount, Promotion Approach, And Store Layout Towards Impulse Buying Behavior, IMPERIAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 2: (11) pp. 865-870.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Jhanghiz Syahrivar: Factors Affecting International Student Satisfaction (ISS), FIRM Journal of Management studies 1: (1) pp. 14-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2016

Syahrivar Jhanghiz: Managing Organizations, Penerbit Deepublish
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
2015

Syahrivar Jhanghiz, Pitaloka Inggrid Widya: The Influence of Merchandise Quality, Service Quality, and Store Satisfaction Toward Store Loyalty on Retail Industry, Jurnal Manajemen 5: (1) pp. 69-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 
Kutatás
kutatási terület Religious and Spiritual Marketing, Islamic Marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )