Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. III. 08. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. III. 08. |
Bíró Csaba, Gerdesics Viktória: A német szenior utazók tipológiája a Covid-19 járvány időszakában, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 56: (1) pp. 17-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. III. 08. |
Gerdesics Viktória, Nagy Ákos: Virtuális valóság a turizmusban - az innovációk iránti nyitottság és az utazási szándék kapcsolata = Virtual reality in tourism – the relationship of openness towards innovations and the travel intention, In: Csapó, János; Csóka, László; Mátyás, Judit; Raffay, Zoltán (szerk.) Kreativitás, változás, reziliencia: III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia. Absztraktkötet, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2020) pp. 19-20. dokumentum típusa: nyelv: Angol, Magyar
|
2020
adattárból, 2024. III. 08. |
Nagy Ákos, Gerdesics Viktória: To travel or not to travel if already experienced it virtually?, In: EMAC, European Marketing Academy (szerk.) Proceedings of the European Marketing Academy, 49th, (60908), European Marketing Academy (EMAC) (2020) A2020-63701 dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol Teljes szöveg |
2019
adattárból, 2024. III. 08. |
Nagy Ákos, Gerdesics Viktória: Utazzak vagy ne utazzak, ha már láttam?, In: Csapó, János; Gonda, Tibor; Raffay, Zoltán (szerk.) Turizmus, fogyasztás, generációk, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2019) pp. 149-160. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. III. 08. |
Csóka László, Gerdesics Viktória, Törőcsik Mária: SPORTS TOURISM AND SPORTS TOURISTS, JOURNAL OF TOURISM CHALLENGES AND TRENDS 12: (December) pp. 47-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2024. III. 08. |
Gerdesics Viktória: A sport szerepe az országimázs alakításában – Horvátország esete, KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 12: (3) pp. 167-183. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. III. 08. |
Gerdesics V., Nagy Ákos, Csapó J.: A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 53: (3) pp. 5-15. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. III. 08. |
Gerdesics Viktória, Putzer Petra: Place placement - filmek, desztinációk, turisták, TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 3: (4) pp. 33-47. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. III. 08. |
Gerdesics Viktória: A horvát országimázs és a gasztronómia, KÖZTES EURÓPA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIKEK KÖZLEMÉNYEI 9: (1-2 (21-22)) pp. 233-240. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. III. 08. |
Gerdesics V: Az európaiság-balkániság megjelenése Horvátország belső imázsában az EU-csatlakozáskor, TÉR ÉS TÁRSADALOM 30: (3) pp. 3-18. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 7 |
|
|