Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 17.
Személyes adatok
Mandják Tibor
név Mandják Tibor
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
mobiltelefon száma +36 20 535-9596
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2018 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Magyar Mária PhD (2026/06)  
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Baróthy Zoltán (PhD) (2027/08)  
Pázsi Gergő (PhD) (2026/08)  
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A szervezetek közötti piac szereplőinek viselkedésformái: üzleti kapcsolatok értéke és menedzsmentje; projekt marketing; B2B marketing, az ellátási lánc-, és a stratégiai menedzsment kölcsönhatásai.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
szociológiai tudományok
Közlemények
2023

Mandják Tibor, Margitay Tihamér: Empátia és üzleti paradigma, In: Szűcs, Krisztián; Csapó, János; Jakopánecz, Eszter (szerk.) Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (2023) pp. 151-154.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hlédik Erika, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit: A kötelet húzni lehet, tolni nem, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (7) pp. 19-30.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hlédik Erika, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: The knowledge interconnection process, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 36: (9) pp. 1570-1584.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2021

Leszczyńsk Grzegorz, Mandjak Tibor, Margitay Tihamér, Zieliński Marek: The business paradigm: explanation for patterns of business interactions, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 37: (4) pp. 723-733.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2019

Mandják Tibor, Lavissière Alexandre, Hofmann Julian, Bouchery Yann, Lavissière Mary Catherine, Faury Olivier, Sohier Romain: Port marketing from a multidisciplinary perspective, TRANSPORT POLICY 84: pp. 50-72.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
URL 
2015

Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: Emerging relationships: How are they born?, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 49: pp. 32-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: angol
URL 
2011

Mandják Tibor, Simon Judit, Szalkai Zsuzsa: A framework for the analysis of global, regional and local business networks, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 40: (6) pp. 822-829.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: angol
URL 
2011

Gelei Andrea, Mandják Tibor: Dzsungel, vagy esőerdő: Az üzleti kapcsolatok hálózata, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar
2010

Mandják Tibor, Szántó Zoltán: How can economic sociology help business relationship management?, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 25: (3) pp. 202-208.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
URL 
1998

Mandják Tibor, Veres Zoltán: The D-U-C model and the strategies of project marketing process, In: Halinen-Kaila, Aino; Nummela, Nina (szerk.) The 14th IMP Conference, (1998) pp. 471-490.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 82
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:221 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
175
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
175
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
88
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
13
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
502
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Marketing az üzleti hálózatokban, magyarországi IMP Kutatóközpont igazgató. Industrial Marketing Management szerkesztőbizottsági tag. International Marketing and Purchasing Group (IMP) tag, bíráló szekcióvezető. 1999 - 2005 főállású oktató a Bordeaux Ecole de Management-ben (BEM) tanítottam. Létrehoztam és hazatérésünkig vezettem a BEM Üzleti Kapcsolatok Menedzsmentje kutatócsoportot. Kutatási ösztöndíjak Franciaországban (HEC, EM Lyon). 17 évet dolgoztam a nemzetközi kereskedelemben.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )