Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. V. 09.
Személyes adatok
Mandják Tibor
név Mandják Tibor
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
mobiltelefon száma +33 61 418-0429
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2018 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
2013 - EM- Normandie, Le Havre, France (további intézmény)
további (full professor of business marketing)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A szervezetek közötti piac szereplőinek viselkedésformái: üzleti kapcsolatok értéke és menedzsmentje; projekt marketing; B2B marketing, az ellátási lánc-, és a stratégiai menedzsment kölcsönhatásai.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
szociológiai tudományok
Közlemények
2019

Lavissière Alexandre, Mandják Tibor, Hofmann Julian, Fedi Laurent: Port marketing as manifestation of sustainable marketing in a B2B context, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING in press: pp. 1-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Ivanova-Gongne Maria, Koporcic Nikolina, Dziubaniuk Olga, Mandják Tibor: Collecting rich qualitative data on business relationships and networks in CEE countries, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 70: pp. 193-204.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2018

Mandják Tibor, Lavissière Alexandre, Hofmann Julian, Bouchery Yann, Lavissière Mary Catherine, Faury Olivier, Sohier Romain: Port marketing from a multidisciplinary perspective, TRANSPORT POLICY in press: pp. 1-58.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Tibor Mandják, Ágnes Wimmer, François Durrieu: The influence of economic crises on network behavior, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 32: (3) pp. 445-456.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2016

Mandják Tibor, Simon Judit: "An old picture ... or is it? The relations between business and political networks in Hungary ", THE IMP JOURNAL 10: (3) pp. 483-511.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: Emerging relationships: How are they born?, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 49: (August) pp. 32-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2014

Tibor Mandják, Zsuzsanna Szalkai, Edit Neumann-Bódi, Mária Magyar, Judit Simon: Phoenix in the network: The genesis of a Hungarian industrial company, THE IMP JOURNAL 8: (3) pp. 107-119.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2011

Mandják Tibor, Gelei Andrea: Kapcsolatok, hálózatok, In: Gelei, Andrea; Mandják, Tibor (szerk.) Dzsungel, vagy esőerdő: Az üzleti kapcsolatok hálózata, Akadémiai Kiadó (2011) pp. 21-42.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2010

Mandják Tibor, Szántó Zoltán: How can economic sociology help business relationship management?, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 25: (3) pp. 202-208.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
URL 
1998

Mandják Tibor, Veres Zoltán: The D-U-C model and the strategies of project marketing process, In: Halinen-Kaila, Aino; Nummela, Nina (szerk.) The 14th IMP Conference, (1998) pp. 471-490.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 82
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:128 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
156
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
156
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
75
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
11
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
351
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Marketing az üzleti hálózatokban, magyarországi IMP Kutatóközpont igazgató. Industrial Marketing Management szerkesztőbizottsági tag. International Marketing and Purchasing Group (IMP) tag, bíráló szekcióvezető. 1999 - 2005 főállású oktató a Bordeaux Ecole de Management-ben (BEM) tanítottam. Létrehoztam és hazatérésünkig vezettem a BEM Üzleti Kapcsolatok Menedzsmentje kutatócsoportot. Kutatási ösztöndíjak Franciaországban (HEC, EM Lyon). 17 évet dolgoztam a nemzetközi kereskedelemben.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )