Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 24. Közlemények |
2020
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl Helga: A kisiskolák és lehetőségeik, EDUCATIO 29: (3) pp. 409-424. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl Helga, Di Blasio Barbara: „Életemben először élveztem a Bartókot” – egy kortárs művészeti programról, In: Endrődy-Nagy, Orsolya; Fehérvári, Anikó (szerk.) Innováció, kutatás, pedagógusok, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2018) pp. 425-437. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl Helga: Az Arany János Program vizsgálata – Kutatástörténeti vázlat, In: Fehérvári, Anikó; Varga, Aranka (szerk.) Reziliencia és inklúzió az Arany János Programokban, Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet, Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, Wlislocki Henrik Szakkollégium (2018) pp. 65-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl Helga, Beck Zoltán, Cserti Csapó Tibor, Lakatos Szilvia: Romológiai ismeretek és tanárképzés, In: Cserti, Csapó Tibor (szerk.) 20 éves a romológusképzés, 15 éves a szakkollégium, Pécsi Tudományegyetem Romológia és Nevelésszociológia Tanszék (2018) pp. 17-47. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl Helga, Cserti Csapó Tibor: Cigányok, romák reprezentációja a hazai környezet- és természetismeret, illetve földrajz tankönyvekben., In: Mrázik, Julianna (szerk.) A tanulás új útjai, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2017) pp. 28-46. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl helga: Small schools in contemporary Hungary, In: Kozma, Tamás; Kiss, Virág Ágnes; Jancsák, Csaba; Kéri, Katalin (szerk.) Tanárképzés és oktatáskutatás, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2015) pp. 503-515. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl Helga: A kisiskolák és nemzetiségi oktatás összefüggésrendszerének néhány aspektusáról, ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 3: (9) pp. 36-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl Helga, Paku Áron: Olyan, mint egy válás után…”, In: Györgyi, Zoltán; Simon, Mária; Vadász, Viola (szerk.) Szerep- és funkcióváltások a közoktatás világában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 151-162. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2011
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl Helga, Bordás Andrea, Ceglédi Tímea, Dominek Dalma Lilla, Molnár-Kovács Zsófia, Tőzsér Zoltán: Az Országos Neveléstudományi Konferencia mint szakmai tanuló közösség, In: Kozma, Tamás; Perjés, István (szerk.) Törekvések és lehetőségek a 21. század elején [X. Országos Neveléstudományi Konferencia], ELTE Eötvös Kiadó (2011) pp. 288-304. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
2009
 adattárból, 2022. II. 24. |
Andl Helga, Kóródi Miklós, Szűcs Norbert, Vég Zoltán Ákos: Regisztráció, körzethatár, előnyben részesítés, ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 20: (3) pp. 38-73. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 22  |
|
|