Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 22.
Személyes adatok
Fekete Imre
név Fekete Imre
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Gazdasági Egyetem
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2022
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2022 - Budapesti Gazdasági Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Technológia az oktatásban, mesterséges intelligencia az oktatásban, szakmai fejlődés, angoltanár-képzés, tanárképzés.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2024

Folmeg Marta, Fekete Imre, Koris Rita: Towards identifying the components of students' AI literacy: An exploratory study based on Hungarian higher education students' perceptions, JOURNAL OF UNIVERSITY TEACHING AND LEARNING PRACTICE 21: (06) pp. 1-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Fekete Imre: Technology in English teaching, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2023

Fekete Imre, Divéki Rita: Redesigning higher education study skills courses, In: Gáspár, Tamás (szerk.) Foresight in research - Case studies on future issues and methods, Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) (2023) pp. 165-180.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2022

Fekete Imre, Divéki Rita: The Role of Continuous Professional Development Workshops in the Technological-Pedagogical Skills Development of Teacher Trainers, In: Swanson, Pete; LeLoup, Jean W. (szerk.) Handbook of Research on Effective Online Language Teaching in a Disruptive Environment, IGI Global (2022) pp. 201-220.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2022

Fekete Imre: Profiling Hungarian K12 teachers based on their techno-pedagogical skills: State of affairs and development possibilities amid COVID-19, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 5: (2) pp. 111-124.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2021

Fekete Imre: Information and Communications Technology (ICT) literacy of Hungarian English majors: A validation study, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 4: (1) pp. 31-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2021

Kaçar Işıl Günseli, Fekete Imre: Pedagogical Insights into Emergency Remote Teaching, In: Chen, Julian (szerk.) Emergency Remote Teaching and Beyond, Springer Netherlands (2021) pp. 435-457.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2020

Fekete Imre: Information and communications technology use of Hungarian English majors: A large-scale questionnaire study, JOURNAL OF FOREIGN LANGUAGE EDUCATION AND TECHNOLOGY 5: (2) pp. 251-275.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2020

Fekete Imre: Learner behaviours in an integrated academic reading-into-writing task: An exploratory case study in the Hungarian university context, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 14: (1) pp. 106-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2020

Fekete Imre: A magyar közoktatásban tanító pedagógusok tapasztalatai a digitális munkarendű oktatásról IKT tudásszintjük tükrében: egy kevert módszertanú kutatás eredményei a Covid-19 idején, MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (4) pp. 299-325.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:29 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
21
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
21
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
4
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
9
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
31
Témavezetés
témavezető Dóczi Brigitta
társ témavezető Csizér Kata
vezetés módja társ
fokozat PhD
a képzés kezdete 2018/09
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2021/08
a fokozatszerzés éve 2022
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )