Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 22. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. IV. 22. |
Folmeg Marta, Fekete Imre, Koris Rita: Towards identifying the components of students' AI literacy: An exploratory study based on Hungarian higher education students' perceptions, JOURNAL OF UNIVERSITY TEACHING AND LEARNING PRACTICE 21: (06) pp. 1-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. IV. 22. |
Fekete Imre: Technology in English teaching, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. IV. 22. |
Fekete Imre, Divéki Rita: Redesigning higher education study skills courses, In: Gáspár, Tamás (szerk.) Foresight in research - Case studies on future issues and methods, Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) (2023) pp. 165-180. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. IV. 22. |
Fekete Imre, Divéki Rita: The Role of Continuous Professional Development Workshops in the Technological-Pedagogical Skills Development of Teacher Trainers, In: Swanson, Pete; LeLoup, Jean W. (szerk.) Handbook of Research on Effective Online Language Teaching in a Disruptive Environment, IGI Global (2022) pp. 201-220. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. IV. 22. |
Fekete Imre: Profiling Hungarian K12 teachers based on their techno-pedagogical skills: State of affairs and development possibilities amid COVID-19, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 5: (2) pp. 111-124. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. IV. 22. |
Fekete Imre: Information and Communications Technology (ICT) literacy of Hungarian English majors: A validation study, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 4: (1) pp. 31-39. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. IV. 22. |
Kaçar Işıl Günseli, Fekete Imre: Pedagogical Insights into Emergency Remote Teaching, In: Chen, Julian (szerk.) Emergency Remote Teaching and Beyond, Springer Netherlands (2021) pp. 435-457. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. IV. 22. |
Fekete Imre: Information and communications technology use of Hungarian English majors: A large-scale questionnaire study, JOURNAL OF FOREIGN LANGUAGE EDUCATION AND TECHNOLOGY 5: (2) pp. 251-275. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. IV. 22. |
Fekete Imre: Learner behaviours in an integrated academic reading-into-writing task: An exploratory case study in the Hungarian university context, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 14: (1) pp. 106-130. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg |
2020
adattárból, 2024. IV. 22. |
Fekete Imre: A magyar közoktatásban tanító pedagógusok tapasztalatai a digitális munkarendű oktatásról IKT tudásszintjük tükrében: egy kevert módszertanú kutatás eredményei a Covid-19 idején, MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (4) pp. 299-325. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 29 |
|
|