Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Fekete Imre
név Fekete Imre
intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
doktori iskola ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Dóczi Brigitta
társ témavezető Csizér Kata
vezetés módja társ
fokozat PhD
a képzés kezdete 2018/09
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2021/08
Jelenlegi munkahelyek
2022 - Budapesti Gazdasági Egyetem
további (oktató, oktatásfejlesztési szakértő)
Közlemények
2023

Fekete Imre: Technology in English teaching, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
URL 
2022

Fekete Imre, Divéki Rita: The Role of Continuous Professional Development Workshops in the Technological-Pedagogical Skills Development of Teacher Trainers, In: Swanson, Pete; LeLoup, Jean W. (szerk.) Handbook of Research on Effective Online Language Teaching in a Disruptive Environment, IGI Global (2022) pp. 201-220.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2022

Fekete Imre: Önjavító házi feladatlapokban rejlő lehetőségek az angol nyelvórán, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (8-9) pp. 86-103.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2022

Fekete Imre: Profiling Hungarian K12 teachers based on their techno-pedagogical skills: State of affairs and development possibilities amid COVID-19, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 5: (2) pp. 111-124.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Fekete Imre: Information and Communications Technology (ICT) literacy of Hungarian English majors: A validation study, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 4: (1) pp. 31-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2021

Kaçar Işıl Günseli, Fekete Imre: Pedagogical Insights into Emergency Remote Teaching, In: Chen, Julian (szerk.) Emergency Remote Teaching and Beyond, Springer International Publishing (2021) pp. 435-457.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2020

Fekete Imre: A CRITICAL REVIEW OF LEARNER MOTIVATION RESEARCH IN BLENDED LEARNING, In: Bihari, Erika; Molnár, Dániel; Szikszai-Németh, Ketrin (szerk.) Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Konferenciakötet III., Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ) (2020) pp. 275-281.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2020

Fekete Imre: Learner behaviours in an integrated academic reading-into-writing task: An exploratory case study in the Hungarian university context, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 14: (1) pp. 106-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Fekete Imre: A magyar közoktatásban tanító pedagógusok tapasztalatai a digitális munkarendű oktatásról IKT tudásszintjük tükrében: egy kevert módszertanú kutatás eredményei a Covid-19 idején, MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (4) pp. 299-325.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2017

Fekete Imre: Learner Responsibility and Homework Quality in Secondary EFL Blending, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 15: (1-2) pp. 221-242.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )