|
 |
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2023
 adattárból, 2023. I. 20. |
Fekete Imre: Technology in English teaching, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. I. 20. |
Fekete Imre, Divéki Rita: The Role of Continuous Professional Development Workshops in the Technological-Pedagogical Skills Development of Teacher Trainers, In: Swanson, Pete; LeLoup, Jean W. (szerk.) Handbook of Research on Effective Online Language Teaching in a Disruptive Environment, IGI Global (2022) pp. 201-220. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. I. 20. |
Fekete Imre: Önjavító házi feladatlapokban rejlő lehetőségek az angol nyelvórán, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (8-9) pp. 86-103. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2022
 adattárból, 2023. I. 20. |
Fekete Imre: Profiling Hungarian K12 teachers based on their techno-pedagogical skills: State of affairs and development possibilities amid COVID-19, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 5: (2) pp. 111-124. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. I. 20. |
Fekete Imre: Information and Communications Technology (ICT) literacy of Hungarian English majors: A validation study, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 4: (1) pp. 31-39. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. I. 20. |
Kaçar Işıl Günseli, Fekete Imre: Pedagogical Insights into Emergency Remote Teaching, In: Chen, Julian (szerk.) Emergency Remote Teaching and Beyond, Springer International Publishing (2021) pp. 435-457. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 20. |
Fekete Imre: A CRITICAL REVIEW OF LEARNER MOTIVATION RESEARCH IN BLENDED LEARNING, In: Bihari, Erika; Molnár, Dániel; Szikszai-Németh, Ketrin (szerk.) Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Konferenciakötet III., Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ) (2020) pp. 275-281. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2020
 adattárból, 2023. I. 20. |
Fekete Imre: Learner behaviours in an integrated academic reading-into-writing task: An exploratory case study in the Hungarian university context, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 14: (1) pp. 106-130. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 20. |
Fekete Imre: A magyar közoktatásban tanító pedagógusok tapasztalatai a digitális munkarendű oktatásról IKT tudásszintjük tükrében: egy kevert módszertanú kutatás eredményei a Covid-19 idején, MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (4) pp. 299-325. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2023. I. 20. |
Fekete Imre: Learner Responsibility and Homework Quality in Secondary EFL Blending, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 15: (1-2) pp. 221-242. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 8  |
|
|
|
|
|
|
|