Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. II. 25.
Személyes adatok
Szenczi-Velkey Beáta
név Szenczi-Velkey Beáta
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
Elérhetőségek
drótpostacím szenczi.beatabarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5567
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve SZTE
Jelenlegi munkahelyek
2011 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanulási motiváció, olvasási motiváció, tanulásban akadályozott tanulók, sajátos nevelési igényű tanulók a rendszerszintű mérésekben
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2018

Szenczi Beáta, Kis Noémi, Józsa Krisztián: Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities, JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 26: (2) pp. 89-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Szenczi Beáta, Vígh Tibor, Szekeres Ágota, Zentai Gabriella: Integráltan tanuló SNI‐diákok szövegértés eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 142-169.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2015

Józsa Krisztián, Hricsovinyi Julianna, Szenczi Beáta: Számítógép-alapú Elsajátítási motiváció kérdőívek validitása és reliabilitása, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 123-146.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2015

Józsa Krisztián, Kiss Renáta, Nyitrai Ágnes, Steklács János, Szenczi Beáta, Tóth Dénes: Az olvasás-szövegértés pszichológiai dimenziójának online diagnosztikus értékelése, In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 33-103.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2014

Józsa Krisztián, Fazekasné Fenyvesi Margit, Szenczi Beáta, Szabó Ákosné: Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 181-204.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2013

Szenczi Beáta: Olvasási motiváció 4., 6. és 8. osztályos tanulók körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 113: (4) pp. 197-220.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
URL 
2012

Józsa Krisztián, Steklács János, Hódi Ágnes, Csíkos Csaba, Adamikné Jászó Anna, Molnár Edit Katalin, Nagy Zsuzsanna, Szenczi Beáta: Részletes tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez, In: Csapó, Benő; Csépe, Valéria (szerk.) Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 219-308.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
2010

Fejes József Balázs, Szenczi Beáta: Tanulási korlátok a magyar és az amerikai szakirodalomban., GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 38: (4) pp. 273-287.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
URL 
2010

Szenczi Beáta: Olvasási motiváció: Definíciók és kutatási irányok, MAGYAR PEDAGÓGIA 110: (2) pp. 119-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:66 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
74
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
73
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
118

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )