Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VII. 11.
Személyes adatok
Szenczi-Velkey Beáta
név Szenczi-Velkey Beáta
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 50%
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 50%
Elérhetőségek
drótpostacím szenczi.beatabarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5567
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve SZTE
Jelenlegi munkahelyek
2011 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Rashid Muhammed Mamunur (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
(50%) Horváth Endre (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanulási motiváció, olvasási motiváció, tanulásban akadályozott tanulók, sajátos nevelési igényű tanulók a rendszerszintű mérésekben
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Szenczi Beáta, Józsa Krisztián: Az énképet vizsgáló SDQ-I (Self-Description Questionnaire-I) kérdőív hazai adaptációja, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (5) pp. 76-95.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2020

Pei-Jung Wang, Su-Ying Huang, Linda Gilmore, Beáta Szenczi, Krisztián Józsa, Hua-Fang Liao, George A. Morgan: The DMQ in Children Developing Atypically and Comparisons with Those Developing Typically, In: Morgan, George A.; Liao, Hua-Fang; Józsa, Krisztián (szerk.) Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ), Szent István Egyetem (2020) pp. 159-185.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2019

Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2018

Szenczi Beáta, Kis Noémi, Józsa Krisztián: Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities, JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 26: (2) pp. 89-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2018

Höfflerné Pénzes Éva, Szenczi Beáta, Marton Klára: Enyhén értelmi fogyatékos tanulók idiómaértése - egy empirikus kutatás első eredményei, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 46: (1) pp. 1-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Szenczi Beáta, Vígh Tibor, Szekeres Ágota, Zentai Gabriella: Integráltan tanuló SNI‐diákok szövegértés eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 142-169.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2015

Józsa Krisztián, Hricsovinyi Julianna, Szenczi Beáta: Számítógép-alapú Elsajátítási motiváció kérdőívek validitása és reliabilitása, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 123-146.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2015

Józsa Krisztián, Kiss Renáta, Nyitrai Ágnes, Steklács János, Szenczi Beáta, Tóth Dénes: Az olvasás-szövegértés pszichológiai dimenziójának online diagnosztikus értékelése, In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 33-103.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
URL 
2014

Józsa Krisztián, Fazekasné Fenyvesi Margit, Szenczi Beáta, Szabó Ákosné: Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 181-204.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
URL 
2013

Szenczi Beáta: Olvasási motiváció 4., 6. és 8. osztályos tanulók körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 113: (4) pp. 197-220.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:42 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
100
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
98
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
195

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )