Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 30. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. IX. 30. |
Fejes József Balázs, Jámbori Szilvia, Kasik László, Vígh Tibor, Gál Zita: Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students, HELIYON 9: (8) e18913 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. IX. 30. |
Fejes József Balázs, Mezei Tímea, Vígh Tibor, Szenczi Beáta, Rausch Attila: A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (5) pp. 3-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. IX. 30. |
Mamad Abderrahim, Vígh Tibor: Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment, JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION 7: (3) pp. 119-135. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. IX. 30. |
Vígh Tibor, Kiss-Kovács Renáta: Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?, MODERN NYELVOKTATÁS 25: (3-4) pp. 156-173. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. IX. 30. |
Fejes József Balázs, Vígh Tibor: A tanodák hatásának vizsgálata a szövegértés, matematika és néhány affektív változó alapján az eDia-platform alkalmazásával, In: Binder, Mátyás (szerk.) Tanodai tapasztalatok (2015–2019), Oktatási Hivatal (2019) pp. 73-108. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2013
adattárból, 2023. IX. 30. |
Vígh Tibor: A középszintű angol és német nyelvi érettségin elért teljesítmények változásai 2007 és 2012 között, MODERN NYELVOKTATÁS 19: (1-2) pp. 17-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2023. IX. 30. |
Nikolov Marianne, Vígh Tibor: Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége, In: Csapó, Benő (szerk.) Mérlegen a magyar iskola, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 241-288. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 23 nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2023. IX. 30. |
Vígh Tibor: A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (7-8) pp. 62-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar URL |
2007
adattárból, 2023. IX. 30. |
Vigh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása, MAGYAR PEDAGÓGIA 107: (2) pp. 141-161. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: magyar URL |
2005
adattárból, 2023. IX. 30. |
Vígh Tibor: A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai, MAGYAR PEDAGÓGIA 105: (4) pp. 381-407. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 80 |
|
|