Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. III. 16. Közlemények |
2019
 adattárból, 2021. III. 16. |
Vígh Tibor, Kiss-Kovács Renáta: Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?, MODERN NYELVOKTATÁS 25: (3-4) pp. 156-173. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2021. III. 16. |
Fejes József Balázs, Vígh Tibor: A tanodák hatásának vizsgálata a szövegértés, matematika és néhány affektív változó alapján az eDia-platform alkalmazásával, In: Binder, Mátyás (szerk.) Tanodai tapasztalatok (2015–2019), Oktatási Hivatal (2019) pp. 73-108. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2021. III. 16. |
Vígh Tibor: Sprachtests im kommunikativen Fremdsprachenunterricht, In: Jörg, Roche; Ágnes, Einhorn; Ferran, Suner (szerk.) Unterrichtsmanagement, Narr Francke Attempto Verlag (2018) pp. 85-121. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: német
|
2018
 adattárból, 2021. III. 16. |
Vígh Tibor: Testaufgaben gestalten und sprachliche Leistungen bewerten, In: Jörg, Roche; Ágnes, Einhorn; Ferran, Suner (szerk.) Unterrichtsmanagement, Narr Francke Attempto Verlag (2018) pp. 123-160. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: német
|
2017
 adattárból, 2021. III. 16. |
Szenczi Beáta, Vígh Tibor, Szekeres Ágota, Zentai Gabriella: Integráltan tanuló SNI‐diákok szövegértés eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 142-169. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2013
 adattárból, 2021. III. 16. |
Vígh Tibor: A középszintű angol és német nyelvi érettségin elért teljesítmények változásai 2007 és 2012 között, MODERN NYELVOKTATÁS 19: (1-2) pp. 17-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar URL |
2012
 adattárból, 2021. III. 16. |
Nikolov Marianne, Vígh Tibor: Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége, In: Csapó, Benő (szerk.) Mérlegen a magyar iskola, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 241-288. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar URL |
2008
 adattárból, 2021. III. 16. |
Vigh Tibor: Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései, MAGYAR PEDAGÓGIA 108: (1) pp. 29-51. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar URL |
2007
 adattárból, 2021. III. 16. |
Vigh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása, MAGYAR PEDAGÓGIA 107: (2) pp. 141-161. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar URL |
2005
 adattárból, 2021. III. 16. |
Vígh Tibor: A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai, MAGYAR PEDAGÓGIA 105: (4) pp. 381-407. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 57  |
|
|