Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XII. 17.
Személyes adatok
Berács József
név Berács József
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím jozsef.beracsuni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5062
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1993
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Magyar Tudományos Akadémia
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1974 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 11
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 7
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Nagy Gábor PhD 2015  GDI1-BCE
Szőcs Attila PhD 2013  GDI1-BCE
Sajtos László 2006  GDI1-BCE
Keszey Tamara 2005  GDI1-BCE
Malota Erzsébet 2004  GDI1-BCE
Mandják Tibor 2003  GDI1-BCE
Kolos Krisztina 1999  GDI1-BCE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Seer László-Csaba (PhD) 2014/08  GDI1-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A marketingelmélet, marketingstratégia, feltörekvő országok, stratégiai marketingmenedzsment. Piacorientáció a felsőoktatásban és a nemzetközi versenyképesség. Országimázs és termékeredet hatása.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2019

Alt Mónika Anetta, Săplăcan Zsuzsa, Berács József: Managerial framework for bank advertising, INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING 37: (7) pp. 1547-1565.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Nagy G., Houcine A, Bilgin-Wührer Z., Berács J., Hofer K., Wührer G.: How informal institutions facilitate the transformation of entrepreneurial capabilities into international business performance, In: Universitat, Hamburg (szerk.) 48th EMAC annual conference, Universität Hamburg (2019) 1205030609
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2018

Berács József: Vállalkozás és vállalkozó egyetemek, KÖZ-GAZDASÁG 13: (4) pp. 39-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Mónika Anetta Alt, Zsuzsanna Săplăcan, József Berács: Social responsiblity in bank communication with customers before the economic crisis, JOURNAL FOR EAST EUROPEAN MANAGEMENT STUDIES 22: (3) pp. 287-316.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2016

Bauer András, Berács József: Marketing, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2013

Berács József, Zsótér Boglárka: Doktori iskolák összehasonlító értékelése törzstagjaik tudományos tevékenysége alapján, MAGYAR TUDOMÁNY 174: (2) pp. 176-189.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2003

Berács József: Piacorientáció, érték és a marketing, VEZETÉSTUDOMÁNY 34: (5) pp. 13-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2000

Hooley G, Cox T, Fahy J, Shipley D, Beracs J, Fonfara K, Snoj B: Market orientation in the transition economies of Central Europe, JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 50: (3) pp. 273-285.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 243
nyelv: angol
URL 
1996

Hooley G, Cox T, Shipley D, Fahy J, Beracs József, Kolos Krisztina: Foreign direct investment in Hungary: Resource acquisition and domestic competitive advantage, JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS STUDIES 27: (4) pp. 683-709.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 98
nyelv: angol
URL 
1990

Berács József, Heslop Louise A., Papadopoulos Nicolas: National stereotypes and product evaluations in a socialist country, INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 7: (1) pp. 32-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 215
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:569 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma (TV):
229
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma (TV):
258
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek (TV):
23
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei (TV):
71
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei (TV):
36
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma (TV):
2205
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A European Marketing Academy (EMAC) elnöke 2006-2008 között, EMAC Fellow 2009-től MTA Közgyűlési képviselő 2010-2013

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )