ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről még nem nyilatkozott.
Személyes adatok
név
Dudás Margit
Elérhetőségek
drótpostacím
dudas.margitpte.hu
telefonszám
+36 72 503-600/4506
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím
PhD
fokozat megszerzésének éve
2005
fokozat tudományága
neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
2007 -
PTE BTK Neveléstudományi Intézet (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület
pedagógusképzés, pedagógiai nézetek feltárása
Közlemények
2007
kézi bevitellel,
Dudás Margit: Tanárjelöltek belépő nézeteinek feltárása, in: Falus Iván (szerk.): A tanárrá válás folyamata. Gondolat Kiadó, Budapest, 46-120. pp. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
2006
kézi bevitellel,
Dudás Margit: Pedagógusjelöltek belépő nézeteinek feltárása, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 145 p. dokumentum típusa: Egyéb/Számítógépes program
2006
kézi bevitellel,
Dudás Margit: A belépő nézetek feltárása – bevezetés a „saját pedagógiába”, in: Bárdossy I. – Forray R. K. – Kéri K. (szerk.): Tananyagok a pedagógia szakos alapképzéshez. PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 25 p. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
2005
kézi bevitellel,
Dudás Margit: A tanárképzésbe belépő hallgatók nézeteinek feltárási lehetőségei, Pedagógusképzés, 3, 23-43. pp. dokumentum típusa: Folyóiratcikk
2003
kézi bevitellel,
Bárdossy Ildikó - Dudás Margit - Pethőné Nagy Csilla - Priskinné Rizner Erika:: Kooperatív pedagógiai stratégiák az iskolában IV., Pécsi Tudományegyetem BTK Tanárképző Intézet, 236 p. dokumentum típusa: Egyéb/Számítógépes program
2002
kézi bevitellel,
Bárdossy Ildikó - Dudás Margit - Pethőné Nagy Csilla - Priskinné Rizner Erika: kritikai gondolkodás fejlesztése – az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Tanulási segédlet pedagógusok és pedagógusjelöltek számára, Pécsi Tudományegyetem, Pécs - Budapest, 383 p. dokumentum típusa: Egyéb/Számítógépes program
2002
kézi bevitellel,
Dudás Margit: A kooperatív tanulás lehetőségei a hallgatók nézeteinek feltárásában, in: Estefánné Varga M. – Vargáné Dávid M. (szerk.): Változó iskola – változó pedagógusszerepek. Eszterházy Károly Főiskola, Eger, 75-88. pp. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Szaktanulmány
2001
kézi bevitellel,
Dudás Margit: Személyiség- és képességfejlesztő tréningek a pécsi pedagógia szakos képzésben, in: Ballér E. – Dudás M. (szerk.): Iskolafejlesztés és pedagógus(tovább)képzés. In memoriam Vastagh Zoltán. TKSZ – PTE, Budapest – Pécs, 47-60. pp. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
2001
kézi bevitellel,
Dudás Margit: Tantestületi továbbképzések tapasztalatai, in: In: Meleg Csilla: „Egész-ség”. Lelki egészségvédelem és iskolafejlesztés. Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 123-133. pp. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
1987
kézi bevitellel,
Dudás Margit: Pedagógusjelöltek kapcsolatteremtő és -alakító képességének formálása, in: Komlósi Ákos - Tóthné Dudás Margit - Vastagh Zoltán: Pedagógiai szituációk a tanárképzésben. Tankönyvkiadó, Budapest, 81-116. pp. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
0
Tudománymetriai adatok
A publikációs lista az MTMT-ben innen nem érhető el
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.