Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 01.
Személyes adatok
Katona László
név Katona László
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága multidiszciplináris társadalomtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2015 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Mahmoud S.S. Fannouna (PhD) (2026/08)  NDI3-ELTE
hiányos adatú hallgatói:
Bsharat Mahmoud PhD (2018/08)  NDI3-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület audiovizuális fordítás, szaknyelvfordítás alkalmazott színház és alkalmazott nyelvészet
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
neveléstudományok
Közlemények
2023

Illés Éva, Bayyurt Yasemin, Katona László: CLIL and ELF in the ELT classroom, In: Illés, Éva; Bayyurt, Yasemin (szerk.) English as a Lingua Franca in the Language Classroom, Routledge (2023) pp. 109-127.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2021

Feld-Knapp Ilona, Katona László, Kálmán Csaba, Major Éva, Öveges Enikő, Pálffy Gabriella, Perge Gabriella: Nyelvtanulással a boldogulásért, ELTE Eötvös Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
URL 
2018

Tartsayné Németh Nóra, Tiboldi Tímea, Katona László: Az intézményvezetők válaszai, In: Öveges, Enikő; Csizér, Kata (szerk.) VIZSGÁLAT A KÖZNEVELÉSBEN FOLYÓ IDEGENNYELV-OKTATÁS KERETEIRŐL ÉS HATÉKONYSÁGÁRÓL, Oktatási Hivatal (2018) pp. 29-51.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2017

Katona László, Nóra Németh Tartsay: Ensure sustainable consumption and production patterns, In: Alan, Maley; Nik, Peachey (szerk.) Integrating global issues in the creative English language classroom: With reference to the United Nations Sustainable Development Goals, British Council (2017) pp. 121-127.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2015

Dr. Katona László: Gondolatok a serdülőkről, a téves célokról, a bátorításról, és a kiutakról, In: Katona, György (szerk.) A szakmai tanárképzés múltja és jelene, Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó (2015) pp. 61-87.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Dr. Katona László: Alkalmazott színházi tevékenységformák alkalmazási lehetőségei az angoltanárképzésben, In: Kispálné, Horváth Mária (szerk.) Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon, Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ (2015) pp. 241-259.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Dr. Katona László, Kollarics Tímea, Dr. Patyi Gábor: A szakmai pedagógusképzés hallgatói véleményezésének vizsgálata a módszertani megújulás érdekében, különös tekintettel a közgazdásztanár képzésre,
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2015

Dr. Katona László, Kollarics Tímea, Patyi Gábor: A szakmai pedagógusképzés hallgatói véleményezésének vizsgálata a módszertani megújulás érdekében, különös tekintettel a agrár-mérnöktanár képzésre,
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2010

Katona László: Az alkalmazott színházi tevékenységformák és az Y generáció, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 8. évfolyam: (2010/2) pp. 103-110.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Katona László: The role of theatre plays in foreign language teacher training, SPRING UNIVERSITY. CHANGING EDUCATION IN A CHANGING SOCIETY 2010/1: (2010/1) pp. 81-90.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2009

Buják Renáta, Katona László : Nuclear Sciences in English, Veszprém: Tudásmentor Oktató és Könyvkiadó Kft., 288 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
2008

Katona László: The investigation of a non-organic language deficit – the functional loss of a foreign language., In: Szerk.: Doina David, Szerk.: Calin Florea, Szerk.: Anisoara Pop, Szerk.: Flavia Forgaciu, Szerk.: Adriana Tomuletiu, Szerk.: Augustin Farcas The Challenges of European Integration. Cluj-Napoca: Editura Risoprint, 2008. pp. 744-754.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
45
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
24
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
9
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
5
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
5
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
4


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )