Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Oktatáspolitika, oktatásirányítás és oktatásmenedzsment, oktatási rendszerek elmélete, nemzetközi összehasonlító elemzések, európai integráció és oktatás, felsőoktatás-kutatás
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
Közlemények
2022
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: Communication, collaboration and co-production in research: Challenges and benefits, In: OECD (szerk.) Who Cares about Using Education Research in Policy and Practice?, OECD (2022) pp. 164-181. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
2021
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: Az OECD hatása az oktatás globális és magyarországi fejlődésére, EDUCATIO 30: (4) pp. 608-624. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: Doing Systematic Literature Reviews–‘Net Fishing’or ‘Whale Hunting’?, In: Marit, Honerød Hoveid; Lucian, Ciolan; Angelika, Paseka; Sofia, Marques da Silva (szerk.) Doing Educational Research: Overcoming Challenges In Practice, SAGE Publishing (2019) pp. 89-113. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
2019
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: Designing and implementing teacher policies using competence frameworks as an integrative policy tool, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 54: (3) pp. 323-336. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: Measuring innovation in education: The outcomes of a national education sector innovation survey, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 53: (4) pp. 557-573. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: The Spread of the Learning Outcomes Approaches across Countries, Sub-systems and Levels: A special focus on teacher education, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 52: (1) pp. 80-91. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: Evaluation of Education at the European Level, European Parliament (EP) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
2015
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: Oktatási változás és innováció Japánban: az OECD-Tohoku iskolaprojekt. I. A tohokui oktatási modell, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65: (1-2) pp. 33-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2015
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: Education and Social Transformation in Central and Eastern Europe, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 50: (3) pp. 350-371. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL
2012
adattárból, 2023. IX. 04.
Halász Gábor: Az oktatás az Európai Unióban: Tanulás és együttműködés, Új Mandátum Könyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 26 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.