Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. V. 11.
Személyes adatok
Pohl Uwe
név Pohl Uwe
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témakiíró)
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 396-8791
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1989
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Lipcsei Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1994 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Schüszler Tamara (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A kultúra szerepe a nyelvoktatásban, A kultúra és nyelvtanítás integrációja, Interkulturális kommunikáció, Nyelvoktatási és tanárképzési programok elemzése; pedagógus képzés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2018

Pohl Uwe, Szegedi-Maszák Anna: Teachers talking shop: stories shared over coffee and cake, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 20: (2) creativity01.htm
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Ági Enyedi, Uwe Pohl: All’s well that ends well, IATEFL VOICES 256: pp. 20-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Csizér K, U Pohl: Deutsch lernen in Ungarn, In: Hannes, Philipp; Andrea, Ströbel (szerk.) Deutsch in Mittel-, Ost- und Südeuropa, Verlag Friedrich Pustet (2017) pp. 529-544.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: német
2016

Mark Andrews, Pohl Uwe: Here and now, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 18: (6) sart08.htm
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Uwe Pohl, Szesztay M.: Bringing creative, critical and compassionate thinking into ELT, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 17: (2) pp. N/A-N/A.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2014

Uwe Pohl, Révész Judit: Training to become a mentor, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 8: pp. 116-131.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2010

Uwe Pohl, Margit Szesztay: Understanding group energy in university language classes, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 4: pp. 23-38.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2010

Pohl U: Best of Norwich, MELTING POT 5: (3) pp. 40-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2009

Uwe Pohl, Margit Szesztay, Bodoczky C, Fischer A, Enyedi A, Révész J, Sillar B: Portrait of a professional community in Hungary, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 11: (4) pp. 11-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
1994

Pohl U: The process side of language awareness, LANGUAGE AWARENESS 3: (3-4) pp. 151-160.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
26
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
26
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
17
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
9
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
3
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Az ELTE Angol-Amerikai Intézete Angol Nyelvpedagógia Tanszékének tanszékvezetője. Nemzetközi projektekben tanárképzési és tanárképző-képzési tanácsadó.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )