Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
A kultúra szerepe a nyelvoktatásban, A kultúra és nyelvtanítás integrációja, Interkulturális kommunikáció, Nyelvoktatási és tanárképzési programok elemzése; pedagógus képzés
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok nyelvtudományok
Közlemények
2022
adattárból, 2023. I. 04.
Pohl U: Engaging students, In: TRATNIK, Alenka (szerk.) Teaching --- it’s a kind of magic!, Slovensko društvo učiteljev angleškega jezika IATEFL Slovenia (2022) pp. 176-183. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL
Pohl Uwe, Szesztay Margit: Classroom management, ENGLISH TEACHING PROFESSIONAL 2020: (129) pp. 39-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2020
adattárból, 2023. I. 04.
Pohl Uwe: Fish is Fish, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 20: (6) /dec20/fish-is-fish dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2023. I. 04.
Pohl Uwe, Szegedy-Maszák Anna: Teachers talking shop, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 20: (2) creativity dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2017
adattárból, 2023. I. 04.
Ági Enyedi, Uwe Pohl: All’s well that ends well, IATEFL VOICES 256: pp. 20-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2017
adattárból, 2023. I. 04.
Csizér K, U Pohl: Deutsch lernen in Ungarn, In: Hannes, Philipp; Andrea, Ströbel (szerk.) Deutsch in Mittel-, Ost- und Südeuropa, Verlag Friedrich Pustet (2017) pp. 529-544. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: német
2016
adattárból, 2023. I. 04.
Mark Andrews, Pohl Uwe: Here and now, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 18: (6) sart08.htm dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2015
adattárból, 2023. I. 04.
Uwe Pohl, Szesztay M.: Bringing creative, critical and compassionate thinking into ELT, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 17: (2) pp. N/A-N/A. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2014
adattárból, 2023. I. 04.
Uwe Pohl, Révész Judit: Training to become a mentor, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 8: pp. 116-131. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol Teljes szöveg
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Az ELTE Angol-Amerikai Intézete Angol Nyelvpedagógia Tanszékének tanszékvezetője. Nemzetközi projektekben tanárképzési és tanárképző-képzési tanácsadó.