Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. XI. 15. Közlemények |
2019
 adattárból, 2020. XI. 14. |
Major Éva: Az olvasás elméleti megközelítései és olvasási stratégiák, a szövegértő olvasás fejlesztése idegen nyelven, In: Terbe, Erika; Antalné, Szabó Ágnes*; Gonda, Zsuzsa; Major, Éva; Raátz, Judit; Szabó, Éva (szerk.) A szövegértés mint tanulási képesség fejlesztése, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2019) pp. 21-48. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2020. XI. 14. |
Major Éva: Qualitätskriterien, In: Jörg, Roche; Ágnes, Einhorn; Ferran, Suner (szerk.) Unterrichtsmanagement, Narr Francke Attempto Verrlag GmbH (2018) pp. 208-219. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: német
|
2018
 adattárból, 2020. XI. 14. |
K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 38 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2020. XI. 14. |
Major Éva: A holland pedagógusképzési rendszer jellemzői, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 17: (45) pp. 149-168. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2020. XI. 14. |
Major Éva: A tanárjelöltek óráinak látogatása mint fejlesztőeszköz, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 11-19. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2020. XI. 14. |
Major Éva, Szabó Éva, Antalné Szabó Ágnes: Mentori kompetenciák és óraelemzés, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 9: (1) pp. 50-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2020. XI. 14. |
Major Éva: A vezetőtanár és a mentor tevékenységei a tanítási gyakorlatok során - egy kérdőíves kutatás tanulságai, In: Major, Éva; Veszelszki, Ágnes (szerk.) A tanárrá válás és a tanárság kutatása, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2015) pp. 52-70. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2020. XI. 14. |
Major Éva: Changing structure - Unshaken approach?, In: Holló, Dorottya; Károly, Krisztina (szerk.) Inspirations in foreign language teaching, Pearson Education Limited (2015) pp. 70-82. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2013
 adattárból, 2020. XI. 14. |
Major Éva: A tanárok folyamatos szakmai fejlődése, továbbképzése Európában az EU és az OECD anyagainak tükrében, In: Falus, Iván (szerk.) Pedagógus-továbbképzés, Líceum Kiadó (2013) pp. 395-430. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2011
 adattárból, 2020. XI. 14. |
Enyedi Ágnes, Lázár Ildikó, Major Éva: Az online együttműködés moderálása, az online tanulás segítése, In: Kurt, Kohn; Claudia, Warth (szerk.) Interkulturális nyelvtanulás online kollaboratív környezetben, Monsenstein und Vannerdat (2011) pp. 50-56. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 38  |
|
|