 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 02. Közlemények |
2021
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Major Éva, Öveges Enikő: A hallgatók szakmai fejlődése és a hallgatók által tartott foglalkozások jellemzői az EFOP nyelvoktató projektjében óraterveik és reflexióik alapján, In: Feld-Knapp, Ilona; Katona, László; Kálmán, Csaba; Major, Éva; Öveges, Enikő; Pálffy, Gabriella; Perge, Gabriella (szerk.) Nyelvtanulással a boldogulásért, ELTE Eötvös Kiadó (2021) pp. 61-77. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Major Éva: Az olvasás elméleti megközelítései és olvasási stratégiák, a szövegértő olvasás fejlesztése idegen nyelven, In: Terbe, Erika (szerk.) A szövegértés mint tanulási képesség fejlesztése, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2019) pp. 21-48. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2023. I. 25. |
Terbe Erika, Antalné Szabó Ágnes, Gonda Zsuzsa, Major Éva, Raátz Judit, Szabó Éva: A szövegértés mint tanulási képesség fejlesztése, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar Teljes szöveg |
2018
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Major Éva: Qualitätskriterien, In: Jörg, Roche; Ágnes, Einhorn; Ferran, Suner (szerk.) Unterrichtsmanagement, Narr Francke Attempto Verlag (2018) pp. 208-219. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: német
|
2018
 adattárból, 2023. XII. 02. |
K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 43 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Major Éva: A holland pedagógusképzési rendszer jellemzői, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 17: (45) pp. 149-168. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Major Éva: A tanárjelöltek óráinak látogatása mint fejlesztőeszköz, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 11-19. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2023. XII. 02. |
Major Éva, Szabó Éva, Antalné Szabó Ágnes: Mentori kompetenciák és óraelemzés, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 9: (1) pp. 50-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2023. I. 25. |
Major Éva: A vezetőtanár és a mentor tevékenységei a tanítási gyakorlatok során - egy kérdőíves kutatás tanulságai, In: Major, Éva; Veszelszki, Ágnes (szerk.) A tanárrá válás és a tanárság kutatása, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2015) pp. 52-70. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2023. I. 25. |
Major Éva: Changing structures - Unshaken approach?, In: Holló, Dorottya; Károly, Krisztina (szerk.) Inspirations in foreign language teaching, Pearson Education Limited (2015) pp. 70-82. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 44  |
|
|
|
|
|