Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. X. 01. Közlemények |
2020
adattárból, 2020. XI. 20. |
Kata Csizér, Kontra H. Edit: Foreign Language Learning Characteristics of Deaf and Severely Hard‐of‐Hearing Students, MODERN LANGUAGE JOURNAL 104: (1) pp. 233-249. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2020. XI. 20. |
Kontráné Hegybíró Edit, Csizér Kata: A felsőoktatásban tanuló siket fiatalok idegennyelv-tanulási tapasztalatai, motivációja és nyelvtudásuk szerepe a jövőjük alakulásában, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Tanulmányok a tanügy és az oktatástan világából, Neveléstudományi Egyesület (2019) pp. 98-107. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2020. XI. 20. |
Kontráné Hegybíró Edit, Csizér Kata: Felsőoktatásban tanuló siket és súlyos fokban nagyothalló hallgatók idegennyelv-tanulási motivációja: egy klaszterelemzésből levonható következtetések, MAGYAR PEDAGÓGIA 119: (2) pp. 97-112. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2020. XI. 20. |
Kontra Edit H.: The L2 motivation of learners with special educational needs, In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer International Publishing (2019) pp. 495-513. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2020. XI. 20. |
Kontráné Hegybíró Edit: Siket hallgatók az európai mobilitásban, MODERN NYELVOKTATÁS 24: (4) pp. 60-67. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2020. XI. 20. |
Edit H Kontra, Csizér Kata, Piniel Katalin: The challenge for Deaf and hard-of-hearing students to learn foreign languages in special needs schools, EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 30: (2) pp. 141-155. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2020. XI. 20. |
Kata Csizér, Edit H. Kontra: ELF, ESP, ENL and their effect on students' aims and beliefs, SYSTEM 40: (1) pp. 1-10. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 28 nyelv: angol URL |
2010
adattárból, 2020. XI. 20. |
Kontráné Hegybíró Edit: Nyelvtanulás két kézzel, Eötvös Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2002
adattárból, 2020. XI. 20. |
Kormos J, Edit H. Kontra, Csölle A: Language wants of English majors in a non-native context, SYSTEM 30: pp. 517-542. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 29 nyelv: angol URL |
2000
adattárból, 2020. XI. 20. |
Barratt L, Edit H. Kontra: Native English speaking teachers in cultures other than their own, TESOL JOURNAL 9: (3) pp. 19-23. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 57 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 123 |
|
|