Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. II. 13.
Személyes adatok
név Kontra Edit
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kontra.h.editbtk.elte.hu
telefonszám +36 1 460-4421
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1998
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve University of Glamorgan
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1992 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 6.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Prescott-Pickup Francis Julian PhD 2014  NDI2-ELTE
Furcsa Laura PhD 2013  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Francesca Schiavo (PhD) 2012/01  NDI2-ELTE
Rieger Borbála (PhD) 2009/08  NDI2-ELTE
Szatzker Orsolya (PhD) 2017/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nagyné Nyikes Natália (PhD) (2019/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Egyéni változók az idegennyelv-tanulásban, stratégiák, tanulási nehézségek. Siketek és diszlexiások nyelvtanulási problémái.
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2017

Kontra E, Piniel K, Csizér K: Deaf and hard-of-hearing university students’ dispositions towards and experiences in foreign language learning, In: Szerk.: Illés Éva, Szerk.: Jasmina Sazdovska Looking forward, looking back. Budapest: Angoltanárok Nemzetközi Egyesülete (IATEFL Hungary), 2017. pp. 37-51.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Kontra E H: The foreign language learning situation of Deaf adults: An overview, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 1: (1) Paper 10.1556/2059.01.2017.1. p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: angol
DOI 
2016

Piniel Katalin, Kontra H. Edit , Csizér Kata: Foreign language teachers at schools for Deaf and hard-of-hearing students, In: Szerk.: Ewa Domagala-Zysk, Szerk.: Edit H Kontra English as a Foreign Language for Deaf and Hard-of-Hearing Persons. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2016. pp. 73-89.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2016

Piniel Katalin, Kontra H Edit, Csizér Kata: English as a Foreign Language for Deaf and Hard-of-Hearing Persons: Challenges and Strategies, In: Szerk.: Ewa Domagała-Zyśk, Szerk.: Edit H Kontra Teaching English as a Second Language to Deaf and Hard-of-Hearing Students. Cambridge: Cambridge Scholars Press, 2016. pp. 73-89.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2015

Edit H Kontra, Csizér Kata, Piniel Katalin: The challenge for Deaf and hard- of-hearing students to learn foreign languages in special needs schools., EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 30: (2) pp. 141-155.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
DOI 
2010

Kontráné Hegybíró Edit : Nyelvtanulás két kézzel, Budapest: Eötvös Kiadó, 182 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2006

Edit Kontra, Kormos J: Strategy use and the construct of C-tests, In: Szerk.: Grotjahn R Der C-test: Theorie, Empirie, Anwendungen. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag, 2006. pp. 121-138.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
2002

Kormos J, Edit H. Kontra, Csölle A: Language wants of English majors in a non-native context, SYSTEM 30: pp. 517-542.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 29
nyelv: angol
DOI 
2000

Barratt L, Edit H. Kontra: Native English speaking teachers in cultures other than their own, TESOL JOURNAL 9: (3) pp. 19-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 57
nyelv: angol
DOI 
1997

Edit H. Kontra: Reflections on the purpose of methodology training., ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 51: (3) pp. 242-248.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
DOI 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:107 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
59
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
69
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
18
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
11
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
184

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )