Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 22.
Személyes adatok
név Illés Éva
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 95%
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 5%
Elérhetőségek
drótpostacím illes.evabtk.elte.hu
telefonszám +36 1 485-5200/4383
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve University of London Institute of Education
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Gutierrez Eugenio Esther PhD 2018  NDI2-ELTE
(50%) Feyér Bálint PhD 2016  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Bakó Alexandra Vivien (PhD) 2016/01  NDI2-ELTE
Imai Ren (PhD) 2017/08  NDI3-ELTE
(50%) Sándor Eszter (PhD) 2018/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Fajt Balázs (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
Farkas Árpád (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület nyelvpedagógia; pragmatika; angol lingua franca; elméleti kutatás módszertana
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2018

Illés Éva: Language Use and Language Learning in POA, Chinese Journal of Applied Linguistics 41: (2) pp. 241-243.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Eva Illes, Sumru Akcan: ELF awareness of prospective teachers in Hungary and Turkey, In: Yasemin, Bayyurt; Nicos, Sifakis (szerk.) English Language Education Policies and Practices in the Mediterranean Countries and Beyond, Peter Lang Verlag (2017) pp. 181-198.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Illés Éva: CLIL revisited: Issues in the theory and practice of CLIL, In: Illés, Éva; Jasmina, Sazdovska (szerk.) Looking forward, looking back, Angoltanárok Nemzetközi Egyesülete (IATEFL Hungary) (2017) pp. 80-89.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2017

Illés Éva, Sumru Akcan: Bringing real-life language use into the EFL classroom, ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 71: (1) pp. 3-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
2016

Illés Éva: Issues in ELF-aware teacher education, Journal of English as a Lingua Franca 5: (1) pp. 135-145.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
2015

Illés Éva, Csizér Kata: The disposition of Hungarian teachers of English towards the international use of the English language, In: Holló, Dorottya; Károly, Krisztina (szerk.) Inspirations in foreign language teaching, Pearson Education Limited (2015) pp. 170-183.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2013

Illés Éva: Az angol mint lingua franca – új nyelvpedagógiai kihívás, MODERN NYELVOKTATÁS 19: (1-2) pp. 5-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2012

Éva Illés: Learner autonomy revisited, ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 66: (4) pp. 505-513.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 56
nyelv: angol
2011

Éva Illés: Communicative language teaching and English as a lingua franca, VIEWS: VIENNA ENGLISH WORKING PAPERS 20: (1) pp. 3-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
2009

Éva Illés: What makes a coursebook series stand the test of time?, ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 63: (2) pp. 145-153.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:103 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
35
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
49
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
1
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
28
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
139
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2005 - 2006 Language Issues (ESOL folyóirat, Nagy-Britannia) szerkesztőbizottsági tag 2006 - 2009 Language Issues Társ-főszerkesztő 2009-2010 Language Issues Főszerkesztő 2009-2011 ELT Journal (Nagy-Britannia) Editorial Panel tagja 2012 ELT Journal Associate member of the Editorial Panel 2007- WoPaLP (Working Papers in Language Pedagogy, Budapest) szerkesztőbizottsági tag

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )